Beginnende kweker wie kan me helpen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • De groene
    Senior Stoner
    Member
    • May 2016
    • 31

    #1

    Beginnende kweker wie kan me helpen?

    Korting op 420shop
    Goede middag , na jaren mijn wiet gekocht te hebben wil ik vanaf nu mijn wiet zelf proberen te kweken !
    Zit nu op 180€ per maand en vind het allemaal te duur worden .
    Dus heb ik één complete tent nodig .
    Hoeft ook maar één plant in te staan ivm woonachtig in België .
    Heb al verschillende tenten gezien de laatste was van rolling stoned .
    Maar weet niet hoe of wat .
    Wie wil of kan me helpen [emoji3]

    Alvast bedankt !

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #2
    Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

    Ik neem aan dat ook in België één plant binnen ook niet mag,
    net zo min als in Nederland!

    Dus waarom niet één buitenplant, minder risico en je bent precies
    op tijd om te beginnen!

    Groet O.D.

    Comment

    • De Witte
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2013
      • 2133

      #3
      Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

      Een tent is leuker en beter.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?



        Schijnt nogal wat nuttige info op te staan.

        Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.

        Comment

        • kanon
          Expert Grower
          420 MemberLucky Member
          • Sep 2015
          • 1387

          #5
          Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

          Nederland =5 planten
          Belgie = 1 plant

          allemaal bullshit bij overlast kan je ze in beide landen inleveren.

          De reden waarom ik de voorkeur geef aan binnen kweken!
          Tenzij je een vrijstaand huis hebt met geen bemoeizuchtige en tot op het bizarre ik wil alles weten en zien toe buren.
          sigpic
          LED there be light

          Comment

          • De groene
            Senior Stoner
            Member
            • May 2016
            • 31

            #6
            Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

            Ik sta woon vrijstand , heb nooit zelf iets gedaan daarmee , www. Omdat het mijn 180€ per maand kost wil ik zelf proberen.

            Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

            Comment

            • De groene
              Senior Stoner
              Member
              • May 2016
              • 31

              #7
              Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

              Wil ook wel buiten kweken met hulp van jullie

              Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

              Comment

              • kanon
                Expert Grower
                420 MemberLucky Member
                • Sep 2015
                • 1387

                #8
                Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                Vrijstaand dan snel zaden bestellen en iets van autoflower doen en de tuin in ermee

                precies de goede tijd dit om te beginnen
                sigpic
                LED there be light

                Comment

                • De groene
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2016
                  • 31

                  #9
                  Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                  Is binnen kweek njet beter kwa kwaliteit en smaak

                  Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #10
                    Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                    Nee !
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • De groene
                      Senior Stoner
                      Member
                      • May 2016
                      • 31

                      #11
                      Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                      Wil ze buiten wel in potten ivm spelende kinderen hier vanuit de buurt dan kan ik ze verplaatsen

                      Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                      Comment

                      • kanon
                        Expert Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Sep 2015
                        • 1387

                        #12
                        Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                        11 of 18 ltr potten doen ! en das handig want bij visite kan je dan verplaatsen in een schuur of weet ik wat zodat ze uit het zicht zijn!


                        gewoon de knoop doorhakken en doen er is niks zo leuk als je eigen ding kweken en oproken ipv de veel te dure en slechte coffeeshop zooi.
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment

                        • De groene
                          Senior Stoner
                          Member
                          • May 2016
                          • 31

                          #13
                          Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                          Inderdaad veel te duur

                          Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                          Comment

                          • De groene
                            Senior Stoner
                            Member
                            • May 2016
                            • 31

                            #14
                            Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                            Zal zaadjes bestellen voor buiten , welke hebben jullie voorkeur liefst njet te hoog !

                            Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                            Comment

                            • De groene
                              Senior Stoner
                              Member
                              • May 2016
                              • 31

                              #15
                              Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                              En ga sowieso één tent halen welke is voor. Mij geschikt voor één plant ?? Liefst compleet

                              Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...