Beginnende kweker wie kan me helpen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • De groene
    Senior Stoner
    Member
    • May 2016
    • 31

    #31
    Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

    Hps of led ?

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #32
      Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

      Comment

      • De groene
        Senior Stoner
        Member
        • May 2016
        • 31

        #33
        Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

        Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
        Last edited by De groene; 17 May 2016, 17:24.

        Comment

        • Old Dagga
          Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 670

          #34
          Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

          Houd ook goed in het oog dat de kosten van stroom
          ook kunnen gaan meetellen, je bent zo een maand of drie verder
          voor je kunt oogsten, stroomkosten zijn voor één plant net zo
          duur als voor 4!

          En kies je voor hps vergeet dan de brandblusser voor de veiligheid ook niet!

          Maar bovenal, het is verdomde leuk om te doen!

          Succes en groet O.D.
          Last edited by Old Dagga; 17 May 2016, 17:56.

          Comment

          • De groene
            Senior Stoner
            Member
            • May 2016
            • 31

            #35
            Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

            Heb er wel één gevonden zal dadelijk posten is wel een led

            Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #36
              Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

              Nja. 450 watt aan leds met mss een derde van het rendement van een HPS. Je zal toch iets van info moeten opzoeken ipv lukraak maar iets te kiezen wat binnen je budget valt, want zo gaat het em ni worden. Die link die ik je gaf is foolproof. Het is de basis van je kweek, koop op zen minst iets deftig.

              Brandblussers, ik blijf het belachelijk vinden maar dat is mijn mening.

              Comment

              • De Witte
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2013
                • 2133

                #37
                Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                Ja , mooie buitenwiet LR idd, maar niet zo compact als onder de lichtdruk van de lamp.
                Daar zoek ik net iets meer naar.
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment

                • De groene
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2016
                  • 31

                  #38
                  Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                  En deze ?

                  Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

                  Comment

                  • De Witte
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2013
                    • 2133

                    #39
                    Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                    En beo, ikzelf heb ook geen blusser staan, beetje overkill vind ik.
                    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #40
                      Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                      Ik heb nog nooit een straatlantaarn in de fik weten vliegen. Of een spot aan een kerk of een ander gebouw. Brand komt daar debiele opstellingen. Alsof je je fritketel opt randje van de tafel zou zetten thuis, met een koord aan met een stuk vlees en je hebt 10 katten in huis. Ja, haal dan maar een tiental brandblussers.

                      pteeuwen, die set is goed, maar een elektronische vsa (zoals die lumii) is een stuk beter is. Wordt lauw ipv heet, trekt zo geen hoge piekspanning, schakelt uit als de lamp hapert etc. Is dimbaar, dus je kan starten onder 300 of 400 watt ipv de volle 600. Aleen zo al haal je dat er terug uit. Laatste week of twee kan je ook gerust terug naar 400. Voor dat klein beetje meer heb je dus een veel betere set. Het is een eenmalige aankoop, ik zou het daar ook bij houden. In 1 keer deftig ipv er later spijt van te krijgen.

                      Comment

                      • De Witte
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2013
                        • 2133

                        #41
                        Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                        http://www.garden-culture.nl/ heeft wel goeie tentjes.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        @ Beo
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #42
                          Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                          Wie is er aan 't bakken ?
                          Ruik ik gefrituurde kat ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • Old Dagga
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2016
                            • 670

                            #43
                            Re: Beginnende kweker wie kan me helpen?

                            Misschien is het ook niet onverstandig om de forumnaam
                            te laten veranderen!

                            Of het moet zijn dat dit al een pseudo is!

                            Succes O.D.

                            Comment

                            Bezig...