Hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rattenplan
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 401

    #1

    Hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    Heb ik eem hermafrodiet?
    Screenshot_2016-06-12-17-17-11.jpg
  • Hypnotized
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 926

    #2
    Re: Hermafrodiet?

    Ik zie mannelijke voorbloei en geen vrouwelijke dus herma of man.

    Comment

    • Rattenplan
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2016
      • 401

      #3
      Re: Hermafrodiet?

      Had het al gevonden is geen mannelijke voorbloei maar opgezwollen calyxen.
      Hier de voorbloei bij me plant:
      20160612_165723.jpg

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: Hermafrodiet?

        Dan toch herma.

        Comment

        • Rattenplan
          Son of the Bong
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 401

          #5
          Re: Hermafrodiet?

          Maar een uur nadat ik dit topic had geopend had ik een thread gevonden en die balletjes leken hetzelfde. En daar zeiden ze dat er niks aan de hand was en dat het gewoon opgezwollen calyxen waren. Ze zitten er pas 1-2 dagen dus de witte haren kunnen nog komen. Op internet is beschreven dat de mannelijke bolletjes banaanvormig zijn. Die van mij zijn gewoon rond zonder inkepingen.

          Comment

          • Hypnotized
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 926

            #6
            Re: Hermafrodiet?

            De bolletjes zijn niet banaanvormig, banaantjes komen uit die bolletjes.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: Hermafrodiet?

              Wacht nog een dag
              God was never on your side..

              Comment

              • Rattenplan
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 401

                #8
                Re: Hermafrodiet?

                Als ik straks thuis kom en er is nog niks met de kleine bolletjes dan verwijder ik ze is er morgen nog niks met de grote bollen dan verwijder ik die ook morgen.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Hermafrodiet?

                  Maak gewoon een foto kijken we mee het kan namelijk ook cylaxen van een vrouw zijn.
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Rattenplan
                    Son of the Bong
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jan 2016
                    • 401

                    #10
                    Re: Hermafrodiet?

                    Screenshot_2016-06-13-11-11-03.jpg

                    Deze had ik gisteravond gemaakt.

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: Hermafrodiet?

                      Die vorm is van een banaatje, calixen zijn spits en daar komt onmiddellijk een pistel op.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Je ziet waar ze gaan openbarsten. Voor mij duidelijk een balletje.

                      Comment

                      • Rattenplan
                        Son of the Bong
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jan 2016
                        • 401

                        #12
                        Re: Hermafrodiet?

                        Screenshot_2016-06-13-09-30-10.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Deze stond op wietforum en daar zeiden ze vrouwelijk daarom ben ik in de war die grote bollen lijken er aardig op.
                        gallery_27889_10841_20322.png

                        Comment

                        • Hypnotized
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 926

                          #13
                          Re: Hermafrodiet?

                          Die foto is vrouw. De foto uit beginpost vind ik heel erg op man lijken.

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #14
                            Re: Hermafrodiet?

                            Ja, maar daar zie je wel duidelijk de bruine pistel op. Die calix was dan wsl ook voorbloei en zit daar al een aantal weken en dan zwellen ze op natuurlijk. Uw balletje zit daar nog niet zo lang. Je hebt nu pas bloei. Zo'n dingen leer je wel.

                            Comment

                            • Rattenplan
                              Son of the Bong
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jan 2016
                              • 401

                              #15
                              Re: Hermafrodiet?

                              Is dat van mij nou dan mannelijke bolletjes of niet? Het viel me gister pas op de dag daarvoor had ik nog niks gezien dus daarom wou ik ook nog even wachten.

                              Comment

                              Bezig...