Hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Hermafrodiet?

    Wacht gewoon dagje af
    God was never on your side..

    Comment

    • Rattenplan
      Son of the Bong
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jan 2016
      • 401

      #17
      Re: Hermafrodiet?

      Screenshot_2016-06-13-15-50-25.jpg

      Kwam net thuis en zo ziet het er vandaag uit heb een wit sliertje gespot in het zwarte rondje.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: Hermafrodiet?

        Duidelijk herma dus. Daar heb je wel de pistel he en zie je niet eens de calix, aangezien dat nog een klein spits sprietje is. Die balletjes zijn mannelijk. Pluk er maar is de grootste af, zal wel stuifmeel in zitten.

        Comment

        • Rattenplan
          Son of the Bong
          420 MemberMemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 401

          #19
          Re: Hermafrodiet?

          Kan ik nu nog iets met de plant als ik die bolletjes blijf plukken en beinvloed dit de plant (kleinere opbrengst?)

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #20
            Re: Hermafrodiet?

            Hangt er vanaf of ze blijven komen of niet. Als het stressballen zijn ben je er vanaf met ze nu te plukken. Als je eentje mist dan kunnen je andere planten bestuifd geraken. Da's ook niet handig. Maar ze laten staan en ze plukken kan ook altijd lukken. Ik zou dat eerst proberen, je oogst iets minder maar de kwaliteit is zo goed als dezelfde.

            Comment

            • Rattenplan
              Son of the Bong
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 401

              #21
              Re: Hermafrodiet?

              Kan het stress zijn van het overpotten naar een grote pot? Ik ga straks een groot balletje openmaken om te kijken voor stuifmeel als dit het geval is pak ik de hele plant aan.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Screenshot_2016-06-13-19-29-17.jpg

              Dit zat in de grootste bol die 3 kleine dingen boven. Dus moet ik de bollen verwijderen of niet?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Screenshot_2016-06-13-20-11-43.jpg

              Wat hoort er precies uit te komen als je erin knijpt? Er kwam een soort pus achtig iets uit maar dan doorzichtig.

              Comment

              • Rattenplan
                Son of the Bong
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 401

                #22
                Re: Hermafrodiet?

                ^^^^^^

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #23
                  Re: Hermafrodiet?

                  Het wordt wel pijnlijk nu..
                  Weet je nog, een paar weken geleden, dat ik zei dat je niet zo moest stressen? En dat je al die rare fratsen met je plant uithaalde?
                  Daar pluk je nu de vruchten van..
                  Ik heb toen geprobeerd te helpen, toen was je eigenwijs, lekker rebels enzo. Nu zit je met een herma-plant. Je kunt die bollen blijven plukken, maar de kans dat je er ééntje mist die de hele boel bestuift is zo ongeveer 95%.

                  I hate to say, but I told you so.
                  Ik zit hier dan wel voor m'n lol adviezen te geven, maar in 99% van de gevallen doe ik dat zodat mensen problemen kunnen voorkomen. Als ze het advies negeren en de situatie dan zelf erger maken, tsja, dan trek ik m'n handen er van af.

                  Die gele flubjes zijn bananen, die foto daaronder is een mannenbal. Wat daar uit hoort te komen is.. niets. Want je hoort geen mannelijke bloei aan vrouwelijke planten te hebben.
                  Voordat je het gaat vragen: nee, de zaadjes die straks uit je toppen komen kun je niet gebruiken om mee door te kweken. En nee, die zijn niet feminized. En ja, die hebben een hoge herma kans, dus ruilen heeft ook geen zin. En nee, dat is niet de schuld van de growshop/zadenboer. Ook nee, natspuiten van je toppen om het stuifmeel te inactiveren heeft geen zin; je veroorzaakt toprot. En ja, deze plant kan andere vrouwelijke planten ook bestuiven, die zaden zijn ook onbruikbaar. Ja je kunt nog hasj maken van je toppen. Nee, het roken van die wiet gaat vies zijn en smaken naar verbrande pinda's.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #24
                    Re: Hermafrodiet?

                    Ik had wat gepost hierop maar heb dit verwijderd

                    KLAAR met deze ...
                    Last edited by kanon; 15 June 2016, 14:41.
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #25
                      Re: Hermafrodiet?

                      LR2 geeft toch alvast antwoord op alle vragen die je eventueel nog had kunnen hebben.
                      Professioneel advies voor helemaal gratis.
                      't Is kut, dat snap ik, maar zoiets hebben we allemaal weleens meegemaakt.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Rattenplan
                        Son of the Bong
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jan 2016
                        • 401

                        #26
                        Re: Hermafrodiet?

                        Daarom zal ik graag opnieuw beginnen in de volle grond van mijn tuin en jullie advies eens aannemen.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Maar ik denk dat ik wel wat van de herma ga afhalen de bolletjes vallen wel mee ik heb het allemaal verwijderd ook in het midden waar bloei zit.

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #27
                          Re: Hermafrodiet?

                          Whahahahahha whahhaahahah O myn God
                          Dat laatse zinnetje
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • batmeid
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 1317

                            #28
                            Re: Hermafrodiet?

                            Voor de amusement waarde is t goed om idd opnieuw te beginnen.
                            Succes!!
                            sigpic it is just a flower

                            Comment

                            Bezig...