Wietzaden voor beginnende kweker
Collapse
X
-
Re: Wietzaden voor beginnende kweker
Ik heb ondertussen bij wietzaadjes, herbie en 420 besteld. Wietzaadjes alles mooi verpakt, vlot reactie en antwoord op mails. Verzending duurde iets langer maar binnen de week verstuurd. Mooi verpakt,... tevreden over mn aankoop. 2weken tussen aankoop en aankomst. Zaadjes zelf staan nog in bloei maar lijken me best ok, al heeft 1 een vreemde afwijking (ogkush auto) 1blad heeft 2stengels met de helft van vingers samen maken ze 1blad, alsof de stengel telkens in 2 gesplitst is. En platte stengels (fasciation/flatstam vermoed ik las ik ff terug es over) Als iem intresse heeft in dit fenomeen of dit herkent aan beschrijving neem ik gerust foto dees avond.
Herbie, vriendelijke kerel, vlotte service, vlug verstuurd, mails vlug beantwoord met raad, daad, en oplossing. Degelijk verpakt enz. Deze kwamen een stuk vlugger dan mn bestelling op wz.nl. dag of 4 na bestelling.
420shop iets besteld savonds laat, ochtend erna verstuurd dag erna in de bus. 2dagen na bestelling. Had ik overdag besteld mss zelfs maar 24u.
Ik denk dat geen enkele zaadbank/breeder/shop slecht zaad wil/zal verkopen... snijden ze hun eigen vingers mee op lange termijn toch? Al kan het es gebeuren, het blijft een natuurproduct.
Vandaar ik beoordeel op snelheid, service,... wietzaadjes 8/10 herbies en 420shop 9/10
Desjop was ik ook tevreden over, geen idee of ze zaadjes hebben 8/10
Onlinetopgarden 5/10 niet meer leverbare producten op hun site, vervangend product gekregen, na wat mails plus wat opvulling gevraagd zoals pipetten om aan hetzelfde bedrag te komen als ik betaald had. Zijn ze er toch nog erin geslaagd voor enkele euros minder pipetten enzo te geven dan afgesproken via mail.
het betrouwbare klant verhaal vind ik wat vreemd. 3zaadjes bestellen lijken me geen vreemde aankoop bij een zaadbank, en als men online een webshop heeft, verkoop je toch aan iedereen? Mss waren ze uit voorraad ofzo.Last edited by ergonaut; 6 July 2016, 11:14.Comment
-
Re: Wietzaden voor beginnende kweker
I like this guy....Ik denk dat geen enkele zaadbank/breeder/shop slecht zaad wil/zal verkopen... snijden ze hun eigen vingers mee op lange termijn toch? Al kan het es gebeuren, het blijft een natuurproduct.
Vandaar ik beoordeel op snelheid, service,... wietzaadjes 8/10 herbies en 420shop 9/10
Desjop was ik ook tevreden over, geen idee of ze zaadjes hebben 8/10
het betrouwbare klant verhaal vind ik wat vreemd. 3zaadjes bestellen lijken me geen vreemde aankoop bij een zaadbank, en als men online een webshop heeft, verkoop je toch aan iedereen? Mss waren ze uit voorraad ofzo.Comment





Comment