Dit is de 3e poging, gaat dit goed zo (zie foto's)? Tips?
Gaat dit goed zo?
Collapse
X
-
-
Re: Gaat dit goed zo?
Kanon heeft groot gelijk, heb de afgelopen dagen niks anders voorbij zien komen over vragen van het water geven etc. Heb zelf en van het forum geleerd dat je dat kan voelen en zien of er water tekort of juist teveel is. Als de pot bv te zwaar is weet je dat er nog water/vocht aanwezig is. Lees daar eens wat over.
Aan de hand van de foto lijkt het op vers aarde. Vers aarde hoef je niet meteen water te geven alleen een beetje vochtig maken voordat je de zaden erin stopt. Kleine planten houden ook niet veel water en vers aarde is vochtig genoeg voor een goede start.Ad usum proprium!Comment
-
Re: Gaat dit goed zo?
Ok, dan kan je nu een kweekverslag starten en dan kijken we met je mee.Comment
-
-
Re: Gaat dit goed zo?
Hoesje zit vast ?Comment
-
Re: Gaat dit goed zo?
Beetje natmaken, besproeien met dat warme weer?Comment








Comment