Gaat dit goed zo?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jpg99
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Jun 2016
    • 12

    #16
    Re: Gaat dit goed zo?

    Doe je dat in een New Topic?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Ok, dan kan je nu een kweekverslag starten en dan kijken we met je mee. ��
    Doe je dat in een New Topic?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Hoesje zit vast ?
    Ja al een week nu.

    Comment

    • batmeid
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 1317

      #17
      Re: Gaat dit goed zo?

      Die is in de kiem gesmoord dus. Dood feitelijk door ruimtegebrek. Je kunt t zaadje kraken op zn naadje als een noot. Kijken of daarin nog leven is.
      Maar vrees van niet. Uithuilen en opnieuw beginnen.
      Succes
      sigpic it is just a flower

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #18
        Re: Gaat dit goed zo?

        Een week lijkt mij te lang alhoewel je gister zei 3 dagen boven de grond.
        Probeer of je het hoesje er nog af kan pulken, let wel heel voorzichtig !!
        Misschien heb je mazzel, maar ik denk dat Batty gelijk heeft.

        Voor een kweekverslag begin je een topic onder kweekverslagen buiten.
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • Jpg99
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Jun 2016
          • 12

          #19
          Re: Gaat dit goed zo?

          Screenshot_20160710-201019.jpg
          Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
          Die is in de kiem gesmoord dus. Dood feitelijk door ruimtegebrek. Je kunt t zaadje kraken op zn naadje als een noot. Kijken of daarin nog leven is.
          Maar vrees van niet. Uithuilen en opnieuw beginnen.
          Succes

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: Gaat dit goed zo?

            Nu dat velletje er nog vanaf halen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Jpg99
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Jun 2016
              • 12

              #21
              Re: Gaat dit goed zo?

              Weet je ook hoe ik dat er voorzichtig af haal? Vanaf welke kant zou het los moeten kunnen? Die harde stukjes gingen er makkelijk af, maar nu?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
              Een week lijkt mij te lang alhoewel je gister zei 3 dagen boven de grond.
              Probeer of je het hoesje er nog af kan pulken, let wel heel voorzichtig !!
              Misschien heb je mazzel, maar ik denk dat Batty gelijk heeft.

              Voor een kweekverslag begin je een topic onder kweekverslagen buiten.
              Vorig weekend het ontkiemde zaadje in de potgrond gestopt, nu is ie 4 dagen boven de grond.

              Comment

              • batmeid
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2012
                • 1317

                #22
                Re: Gaat dit goed zo?

                Vanaf de onderkant. Daar is t al open als het goed is. Puntig voorwerp voorzichtig. Naaldje ofzo extra bril dr bij op. Als er nog purrie in zit zullen de lobblaadjes na een dag naar t licht opengeklapt staan..
                sigpic it is just a flower

                Comment

                • Jpg99
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2016
                  • 12

                  #23
                  Re: Gaat dit goed zo?

                  Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                  Vanaf de onderkant. Daar is t al open als het goed is. Puntig voorwerp voorzichtig. Naaldje ofzo extra bril dr bij op. Als er nog purrie in zit zullen de lobblaadjes na een dag naar t licht opengeklapt staan..
                  Dat lukte gisteravond niet meer, het ziet er vandaag zo uit:Screenshot_20160711-121907.jpg

                  Comment

                  • ganjagast
                    Elite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2016
                    • 2881

                    #24
                    Re: Gaat dit goed zo?

                    Als er nu na twee/drie dagen geen verandering meer is kan je beter opnieuw beginnen. Als het AF zijn kan je nog blijven zaaien tot eind van juli.
                    Ad usum proprium!

                    Comment

                    • Brainwreck
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2016
                      • 581

                      #25
                      Re: Gaat dit goed zo?

                      Ik zou zeggen....tijd om een nieuwe poging te doen.
                      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                      Comment

                      Bezig...