Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaarlampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Spaarlampen

Wat ik er nu van begrijp sluit je de vsa op een schakelkast. nogmaals mijn elektrische kennis is niet veel ik laat het aansluiten. M'n vader doet het maar moet ik wel weten wat ik hem moet laten aansluiten

Comment

Dan koop je toch gewoon een evsa, die zijn plug and play. Die 400 kan je dan in het begin terugschakelen naar 250 en dat bespaart de extra kost van de evsa op elektriciteit. Ze zijn een stuk veiliger en betrouwbaarder.

Mijn plaat blijft steken...

Comment

Top ga ik daar voor kijken zag dat daar ook nog behoorlijk wat verschillende soorte in zijn welke raden jullie aan ?

ik weet niet als dit wat is http://www.gardenteam.nl/verlichting...lumateklucalox
        Last edited by Smookie86; 14 July 2016, 16:50.

Comment

Lumatek is een goed merk, alleen is dat geen plug and play reflector, dus beetje rare combinatie. Ken de website ook niet.
          Ik heb zelf een lumii van greensell.

Comment

Dan is het deze
            http://www.greensell.nl/a-42463636/v...s/#description of zit ik met deze ook fout
            Last edited by Smookie86; 14 July 2016, 19:02.

Comment

Lamp en reflector wel, evsa is van een merk dat ik niet ken. Ziet er anders wel een heel schappelijke prijs uit, je kan ze altijd mailen ivm de kwaliteit ten opzichte van lumii of de andere merken. De set met lumii evsa is deze http://www.greensell.nl/a-40865008/l...y/#description

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Lamp en reflector wel, evsa is van een merk dat ik niet ken.
                Ik vraag me ook af, of het wel een EVSA is.. zou misschien ook een VSA met een mooi doosje er om heen kunnen zijn.

Succes iig

GHF

Comment

Jup, had ik nog ni gezien. Is een vsa waarvan de draden al gemonteerd zijn. Dat verklaart de prijs wel ineens.

Comment

Thnx voor de info en beowulf ik denk dat ik dat setje ga halen van jou link

Comment

Heel goed, plug en play is the way als je geen electro kennis hebt. Ga je een groeiverslag maken?
                      Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Als je niet in staat bent de plus, min en aarde aan te sluiten kan je maar beter op de dood wachtend op bed blijven liggen idd..
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

De elektra wordt aangesloten voor me dus hoef ik niet zelf te doen. Jah als ik helemaal klaar ben ga ik zeker even verslag bij houden. Ik heb gister een nieuwe topic geopend over een buitenkast maken.met 400W
                          Last edited by Smookie86; 17 July 2016, 11:40.

Comment

Bezig...
                          X