Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spaarlampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Spaarlampen

Korting op 420shop
    Dag mensen
    zijn er ook mede kwekers die met spaarlampen 250/300W werken ? Zijn die geschikt voor normale kweek of micro kweek ik brobeer te hier meer info over te vinden maar vind er niet veel over ik kan namelijk helaas geen hps lamp gebruiken want hebben geen groep meer over waar ik dat op kan aansluiten

Re: Spaarlampen

Watt is watt, wat heeft dat te maken met CFL vs HPS? Wat verbruikt er dan zoveel dat je nergens geen 400 watt meer kwijt kan? Beetje vreemd.

Comment

Ik heb totaal geen verstand van elektra maar na mijn idee is een spaarlamp 250 Watt zuiniger dan 400 hps. Ik kan geen extra groep of laten maken in de stoppen kast woon in een huurwoning en de gemeente stelt graag vragen waarom om dat het daar voor niet nodig was en ik kan het helaas niet kwijt op een andere groep. Daarom lijkt mij spaarlamp zuiniger

Comment

Spaarlampen worden vaak cfl genoemd,er zijn voldoende topics hier over.
        Ikzelf gebruik ze ook.
        6500K cool voor de groei en 2700K warmwhite voor de bloei.

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Comment

Dankje ga ik daar even op zoeken

Comment

De 2700K 23w kun je in de action voor 2,50 halen,de coolwhite's online gekocht

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Comment

Beter haal je gewoon 250 watt hpsje voor n beetje meer.
              Cfl is leuk maar n 250 gaat harder.

Suc9
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Dat zou ik wel willen maar hps moet rechtstreeks naar stoppenkast en daar heb ik geen ruimte om iets toe te voegen

Comment

Hoe kom je daar nu bij? In principe is het ook gewoon een stekker in het stopcontact pluggen, dat doe je voor vrijwel alle lampen toch?