Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenwietkweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buitenwietkweken

Korting op 420shop
    Ik wil graag 2 plantjes gaan kweken op mijn balkon in een tomaten kasje van hoogte 150 cm, 100 x 50 cm.maar ik kan geen lampen plaatsen omdat er een agent tegen over mij woont is het een optie om een paar lampen te plaatsen op zonne enrgie

Re: buitenwietkweken

nee zet ze gewoon op je balkon in je tomaten kasje
    God was never on your side..

Comment

Comment

Hoe stoned ben je?

Comment

Er zit een stenen muur bij mijn balkin niemand kan mijn balkon in kijken maar in de avond als ik een 400watt lamp plaats valt dat toch op een lamp op zonne emergie geeft minder licht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jardell010 View Post
            Er zit een stenen muur bij mijn balkin niemand kan mijn balkon in kijken maar in de avond als ik een 400watt lamp plaats valt dat toch op een lamp op zonne emergie geeft minder licht
            Klopt. Maar bij een balkon-kweek ben je totaal afhankelijk van de zonlicht die er op je balkonnetje binnen schijnt. Lampen zijn voor binnen bedoeld, incognito-stijl; in een kast of een kweektent.

Een lamp op zonne-energie: die dingen, die overdag licht opnemen en s'avonds gaan branden, zullen je planten stressen. Sowieso komt er te weinig licht van af om ook maar een verschil te maken en ze hebben gewoon geen licht nodig bij een buitenkweek. Laat de natuur zijn werk doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wessos309 View Post
              Klopt. Maar bij een balkon-kweek ben je totaal afhankelijk van de zonlicht die er op je balkonnetje binnen schijnt. Lampen zijn voor binnen bedoeld, incognito-stijl; in een kast of een kweektent.

Een lamp op zonne-energie: die dingen, die overdag licht opnemen en s'avonds gaan branden, zullen je planten stressen. Sowieso komt er te weinig licht van af om ook maar een verschil te maken en ze hebben gewoon geen licht nodig bij een buitenkweek. Laat de natuur zijn werk doen.
              Dank je wel

Comment

Denk dat je hier veel informatie uit kan halen, succes !

Buitenkweek van Cannabis De een doet niet anders, de ander doet het anders. Er zijn duizenden, misschien wel tienduizenden verschillende manieren om buiten te kweken. In pot, volle grond, balkon, tuin, kas, guerrilla etc. De een gaat met autoflowers aan de gang, de ander gaat verduisteren om de natuur een handje te helpen en weer een ander oogst in oktober of november. Maar allemaal hebben ze enkele overeenkomsten; de kweker zet zijn planten buiten neer. Na 15 mei (ijsheiligen) komt er vrijwel geen nachtvorst meer voor en is de aangewezen tijd om buiten met kweken aan de gang te gaan. Sommige durfallen beginnen al ruimschoots voor die tijd, helaas vaak met tegenvallend succes. Hoe je het ook aan wilt pakken, er zijn een paar essentiële dingen nodig voor een geslaagde buitenkweek. Het klinkt overbodig, maar we beginnen met de basis: zaad.
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jardell010 View Post
                  "een agent tegen over mij woont"
                  Haha I like your style. Succes! Ga je een groeiverslag maken?
                  Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
                    Haha I like your style. Succes! Ga je een groeiverslag maken?
                    ik wil het best doen moet alleen even stekkies regelen

Comment

Bezig...
                    X