Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie herkent deze bladproblemen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wie herkent deze bladproblemen?

    En nog geen klein beetje, al dat bruin is toprot en moet je zo snel mogelijk wegknippen. Op foto 5 zie ik ook een zaadje zitten, dus dat kunnen er ook meer zijn...

    Toch geen rqs zaad?

    Comment


      #17
      Re: Wie herkent deze bladproblemen?

      Thx. Heb hem net geoogst en bovenkant met toprot in de afvalbak gedaan.
      Wat is RQS zaad?

      Plant 3 is dit zaad: https://www.wietzaadjes.nl/cbd-criti...ietzaadjes-nl/

      Comment


        #18
        Re: Wie herkent deze bladproblemen?

        Royal queen seeds, staat nogal bekend om herma problemen. Je moet ergens stuifmeelballen gehad hebben.

        Comment


          #19
          Re: Wie herkent deze bladproblemen?

          Bedoel je dat het mannetjes zijn?

          PS. Ik zal morgen nog effe een close-up foto van deze maken.

          Comment


            #20
            Re: Wie herkent deze bladproblemen?

            Was u niet auto plant een feminised of reguliere?
            Stomme vraag misschien, maar straks stonden daar de gehele tijd mannetjes tussen (bloemloze) want ik vermoed (zonder dit negatief te bedoelen) dat ge niet zo erg veel geinformeerd had voor u starte dus never know
            Indien ze zeker allen vrouwtjes zijn, zoek es hier in de zoekfunctie op hermafrodiet (of google) . Let op de fotos over banaantjes of ge dit mss herkent.
            verslag 1, verslag 2

            Comment


              #21
              Re: Wie herkent deze bladproblemen?

              Ze bloeien, sinds 2 + weken!!


              quote: "CBD Critical Mass van CBD Crew zijn feminised wietzaadjes van erg goede en stabiele kwaliteit. Deze wietplanten groeien als een sativa en bloeien als een indica."Volgens mij deze: https://www.wietzaadjes.nl/cbd-critical-mass-cbd-crew/

              Heb ook even gegoogled op die term hermafrodiet. Zal 's kijken of ik daar wat van kan bespeuren bij deze 3 dames.

              Comment

              Bezig...
              X