Zaadjes in mn autoflower

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheOneiroi
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2016
    • 4

    #16
    Re: Zaadjes in mn autoflower

    Ben al een aantal keren zaadjes tegengekomen in coffeeshop wiet. Had ik deze dan ook moeten weggooien? De wiet smaakte goed.

    Comment

    • ikhebeennaam
      T.H.C. Master
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2016
      • 512

      #17
      Re: Zaadjes in mn autoflower

      Ik heb het dit jaar toevallig geprobeerd met een zaadje uit shop wiet.
      Maar met het voorbehoud dat het waarschijnlijk mis gaat en herma en Herman langs gaan komen.

      Wilde het gewoon eens proberen.
      Maar bij het eerste teken van stuifmeel of zaad vliegt ze de grond uit. Ook al is ze 2 bij 2 meter....
      Ze begint nu net met bloeien dus als er zaden komen hoor je het wel.

      Comment

      • TheOneiroi
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Aug 2016
        • 4

        #18
        Re: Zaadjes in mn autoflower

        ikhebgeennaam, ik ben zeker benieuwd naar de resultaten zeker posten.

        Comment

        • subby
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 365

          #19
          Re: Zaadjes in mn autoflower

          Heb altijd kwaliteit gekregen van rqs zie men kweekverslagen nooit hermas gehad van hun ..enkel wel gevoelige planten dat wel ✌

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

          Comment

          • ikhebeennaam
            T.H.C. Master
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2016
            • 512

            #20
            Re: Zaadjes in mn autoflower

            Ik heb nog nooit iets gekocht bij rqs

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #21
              Re: Zaadjes in mn autoflower

              Het topic met ervaringen met RQS staat hier

              ontopic: ...autoflowers...zaadjes...zijn deze 100% vrouwelijk...

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...