Hallo daar! Het is een tijdje geleden dat ik een vraagje stelde... nu, na ongeveer 4 (!) maanden, heb ik eindelijk zicht op knoppen in mijn buitenplant! Ik doe niks speciaals, laat de plant maar doen, pluk af en toe grote bladeren weg, zodat de zon erdoor kan, heb getopt, en that's it.. maar nu, ik woon in het zuiden van Frankrijk (dus véél zon!), en hier zijn ze nogal paranoïde wat betreft weed edm... ik heb geen idee wat voor plant ik in mijn minituintje heb (zaadjes gekregen) maar ik vraag me toch wel af hoe ik binnenkort de geur van van de knoppen kan verdoezelen. Mss door andere planten ernaast te plaatsen ofzo, heb veel munt staan ook, en dat riekt ook wel wat, maar zijn er afdoende oplossingen? en als ik ga drogen? Ik heb een tuinhuisje staan, zo'n aluminium hokje, daar kan het wel in, maar ja... de geur hé! Please help me, hier kan je nog écht wel grote problemen krijgen, en ik heb eigenlijk niet zo erg bij de geur stilgestaan, heb 2 plantjes gezet (ééntje doet het niet zo goed, de andere is ong 80cm hoog en vol begroeid), omdat je hierzo geen weed kan kopen...
Hullep!
Hullep!

Comment