Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geuroverlast of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    geuroverlast of niet?

    Korting op 420shop
    Last edited by evandepoel; 25 August 2016, 08:27.

    #2
    Re: geuroverlast of niet?

    Cannabis ruikt nu eenmaal en bij warm weer veel meer dan bij koudere temperaturen. Daar is verder weinig aan te doen.

    De geur camoufleren met andere planten kan natuurlijk maar de cannabis geur zal je er altijd wel doorheen ruiken.

    Als je gaat drogen in dat schuurtje, wat waarschijnlijk wel erg warm is om te drogen, Dan zou je daar een afzuiging met koolstoffilter kunnen hangen.

    Verder haal je beter het grote blad niet weg. De zon moet niet door de plant heen gaan maar juist op dat grote blad vallen.

    Comment


      #3
      Re: geuroverlast of niet?

      Hebben ze daar ook afrikaantjes?
      Die meuren ook behoorlijk
      Bloeiende seringen maar das een boompje

      Comment


        #4
        Re: geuroverlast of niet?

        Wat FlintStoned allemaal zei.

        Die geur kun je bijna niet maskeren.
        Zet je er andere stinkende planten bij verdubbel je het probleem
        Kun je er beter een dooie koe naast leggen, of een paar emmers visafval.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: geuroverlast of niet?

          Je zou een plant moeten zoeken die een ongeveer dezelfde geur heeft als een wiet plant. En zodra er gezeik komt je ze naar aan deze plant laat ruiken. Of zet deze direct aan de weg zodat ze in het voorbij komen dit zelf constateren.



          I like it!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

          Comment


            #6
            Re: geuroverlast of niet?

            Haha, dan weet je toch ook dat er meer aan de hand is? Als er zo'n plant bestaat dan moet je die niet zetten, dan ruikt het er zo ook naar en voor de rest doe je of je neus bloedt. Ik heb het van men buur nooit geroken, enkel gezien.
            Ik had onlangs wat eten slecht laten worden en buiten gesmeten. Stonk uren in de wind, veel harder dan wiet. Rook ik ook niet, tenzij ik er ne meter naast ging staan.

            Comment


              #7
              Re: geuroverlast of niet?

              Ja je kunt ook gewoon gier maken stinkt ook. Of een varkensboerderij beginnen.


              I like it!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment

              Bezig...
              X