Eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wendyy
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2016
    • 38

    #61
    Hoe kan je dat zien? Dan kan ik dat voortaan ook in de gaten houden. De lamp hangt al op zijn hoogst nu

    Comment

    • Wendyy
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2016
      • 38

      #62
      Hier wat foto's van de trichomen ziet er goed uit ben sinds deze week ook begonnen met spoelen
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 10 photos.

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #63
        beetje lastig te zien door je led lampje

        beter picjes van trichs maken onder wit licht

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • Wendyy
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2016
          • 38

          #64
          Als ik alleen de blauwe lamp aan laat kan ik dan wel mooie foto's maken van de trichomen? Had nu t rode licht en de blauwe aan staan.
          Dan ga ik nog een poging wagen om foto's te maken

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #65
            vermoed het makkelijker is met een tl verlichting , weet niet of je onder dat blauwe licht duidelijk pics zal kunnen maken , maar zolang je het zelf goed ziet , das het belangrijkste he
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • Wendyy
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2016
              • 38

              #66
              Gisteravond mijn autoflower geknipt en opgehangen, had ook wat toprot ondekt.
              de andere plant staat nu ook in bloei
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #67
                jmmr van de toprot , maar dat mag de pret ni bederven he

                droog je ni in een tentje met afzuiging op ??

                in ieder geval, geniet van je 1ste plantje he

                groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • Wendyy
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2016
                  • 38

                  #68
                  Het hangt op zolder rolluiken dicht en temperatuur ongeveer rond de 20 graden. Heb er geen afzuiging opstaan omdat in de kweekkast nog 1 plant staat. Ventilator zou kunnen maar meer ook niet.
                  bedankt dat gaat zeker wel goed komen

                  Comment

                  • Wendyy
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Oct 2016
                    • 38

                    #69
                    Vandaag was alles wat te drogen hing droog en ook gelijk afgewogen. Het was uiteindelijk 26,6 gram. Ik had deze lage opbrengst ook wel verwacht; de kast van 60x60 was echt te klein voor 2 planten.
                    Ben nu mijn eerste jointje ervan aan het roken en hij is nu al lekker zoet. De rest laat ik nog een paar weken curen. Kan haast niet wachten!

                    Comment

                    • vaperke
                      Expert Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jul 2015
                      • 1488

                      #70
                      Op zich toch niet slecht. je hebt iets om te roken!. Volgende run zal stukken beter worden.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment

                      • Hoeloes
                        Advanced Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Jun 2016
                        • 1051

                        #71
                        Goed om te horen dat ze lekker smaakt.
                        Volgende ronde 1 plant of een grotere kast?
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment

                        • Wendyy
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Oct 2016
                          • 38

                          #72
                          Voorlopig gewoon 1 plant. Wie weet dat ik in de toekomst kijk voor een grotere kast

                          Comment

                          Bezig...