mijn eerste binnen kweek onder led

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ronthebudman
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2015
    • 916

    #16
    Re: mijn eerste binnen kweek onder led

    Autoflowers doe je beter niet toppen.

    Comment

    • mcmetald
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2016
      • 254

      #17
      Re: mijn eerste binnen kweek onder led

      Kan ik wel de grote bladeren eraf halen.lijk me wel toch dan hebben ze weer wst meer ruimte en licht.ze gaan best hard moet ik zeggen.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      20161229_132618.jpg20161229_132554.jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Zijn nu twintig dagen ....

      Comment

      • vaperke
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1488

        #18
        Re: mijn eerste binnen kweek onder led

        Waarom wil iedereen gezonde bladeren gaan aftrekken? Is dat een nieuwe trend ofzo? Blijf daar gewoon van. Je planten kunnen ze goed gebruiken.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment

        • ScoobyPorsche
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2016
          • 155

          #19
          Re: mijn eerste binnen kweek onder led

          Één van de meest gehoorde one-liners hier op het forum: "Bladeren zijn de zonnepanelen van de plant"....... Afblijven dus.[emoji263] [emoji6]

          verstuurd vanuit mijn kweekruimte

          Comment

          • mcmetald
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2016
            • 254

            #20
            Re: mijn eerste binnen kweek onder led

            O oke afblijven dus........ik wil ze niet verzieken ze gaan juist lekker en groeien hard.....ben er al trots op..wil of probeer het goed tedoen...tot nutoe gaat het goed...bedankt voor het advies....oja ik heb het licht op 18/6 staan heb me laten vertellen dat 20/4 het beste is of moet ik het terug zetten naar 12/12.....?....het zijn autoflowers....

            Comment

            • mcmetald
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2016
              • 254

              #21
              Re: mijn eerste binnen kweek onder led

              Ga een paar daagjes weg met vrouwtje en ben benieuwt hoe ze er bij staan als ik terug kom.....al vast een goeie en gezellige jaar wisseling toegewenst aan iedereen die dit leest ........p

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #22
                Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                mss handig om je pics te draaien , krijg er stijve nek van

                en voor u ook prettig nieuwjaar toegewenst
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • wessos309
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2016
                  • 92

                  #23
                  Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                  Gewoon op 18/6 laten staan, ook tijdens de bloei (autoflower he) Vraag jezelf ook af of het wel daadwerkelijk een 125w lamp is, of dat ie zo geadverteerd stond. In mijn ogen leveren alleen cob led's werkelijk de ware wattage en heb je meestal wel zo'n 90-120 lumen per watt. Het handige met zelf cob's maken is natuurlijk ook dat je zelf de volt en meestal ook de ampere kan instellen (als je een dc converter gebruikt ipv led driver) :p Heb zelf een 50watt cob in elkaar gezet die loopt op ongeveer 40w dacht ik (word ie minder heet), alleen kweek ik er niet mee. Kweek uberhaupt niet (meer) :p

                  Comment

                  • mcmetald
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2016
                    • 254

                    #24
                    Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                    Was dus een paar dagen weg geweest en ben weer terug ik zie dat me plantjes weer gegroeit zijn echt super
                    20170102_200037.jpg20170102_200032.jpg20170102_200019.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    En ik krijg die foto.s niet goed erop gvd....

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Op mn telefoon staan ze wel recht maar zodra ze hier op het forum komen staan ze gedraaid........wie weet hoe dat kan..

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Even test

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ook al draai ik ze op me telefoon komen ze nog zo hier op ....ik snap het niet meer
                    Attached Files

                    Comment

                    • mcmetald
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2016
                      • 254

                      #25
                      Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                      Volgensmij heb ik nu de oplossing gevonden......heb schermrotatie uitgezet en toestel gekantelt en toen foto gemaakt......maar doe ik vanavond met de plantjes .....

                      Comment

                      • mafferd
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 1709

                        #26
                        Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                        Wat ik erover kan vinden is dat je wss de telefoon op de kop houd bij het maken van de fotos, en dan word die info opgeslagen in de exif van de foto. De oplossing zou dan zijn een foto editor app op je tel zetten en daarmee de foto draaien en opnieuw opslaan. Heb het zelf ook wel eens gehad, dan zet ik het eerst het op de computer en draai ze dan met de standard photo viewer. Of eens je tel andersom houden als je een foto maakt en die dan eens uploaden?


                        edit: zie net je berichtje boven me. Hopelijk ben je er nu van af!

                        Comment

                        • mcmetald
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2016
                          • 254

                          #27
                          Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                          Nou hier zijn ze eindelijk.....4weekjes oud en ze gaan nog steeds goed.....nog steeds zonder voeding.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Probeer het zolang mogelijk tereken..had ik met me buiten planten ook gedaan en is een prachtig en super wietje geworden.....
                          Attached Files

                          Comment

                          • mcmetald
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2016
                            • 254

                            #28
                            Hallo .ben weer terug van weggeweest maar heb weer een paar fototjes gemaakt

                            Comment

                            • mcmetald
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2016
                              • 254

                              #29
                              Mn kindjrs
                              Attached Files

                              Comment

                              • mcmetald
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2016
                                • 254

                                #30
                                Toch ben ik benieuwt hoe hoog ik me 120 watt led lampie moet hangen boven me plantjes ....heb hm nu 10/15 cm er boven hangen....

                                Comment

                                Bezig...