Ben dus opzoek naar andere lamp .....heb ik gevonden bij growland.....set 150 watt Gib vsa met GIB FS HPS bulb 150 watt en spiegelkap breedspectrum beetje groeien goed bloeien.......zou ik deze aan kunnen schafen of is het te weinig moet ik 250 watt nemen........ graag reactie.....
mijn eerste binnen kweek onder led
Collapse
X
-
Nu lukt het wel.....Comment
-
K heb weer een fototje genomen...
...onder de lamp maar goed ze doen het nog steeds goed maar wat ik me afvraag .......ik had de zaadjes als auto flower gekocht maar de bloei zie ik nog niet komen zie wel witte haren bij de oksels zeg maar moet ik nog afwachten of .....om dat ze zeggen na drie weken gaan ze automatich in de bloei .ze staan nu acht weken ....heel graag reactie.....Attached FilesComment
-
-
witte haren in de oksels zijn de eerste tekens dat ze in bloei staan en ook dat het vrouwtjes zijn, dus gefeliciteerd. Over 1 week zal je wel duidelijke topjes zien.
Comment
-
Ze staan er iedergeval vrolijk bij....Comment
-
Comment
-
Acht a negen weekjes oudComment
-
Een vraagje ik hebdus twee autoflower wonderskunk staan zou het kunnen dat als er te weinig watt boven hangt dat de bloei wegblijft ze staan alvanaf 13 DEC en nog geen topje toezien....Of zou het gewone zaadjes zijn heb zewel gekocht als autoflower......Graag uw mening...
Comment




Comment