Oké i ga eens kijken...
mijn eerste binnen kweek onder led
Collapse
X
-
Zal weer eens fototje erop zetten...Comment
-
Dus ben er trots op....Comment
-
Er komen al bolletjes aan het begint al wat tewordeComment
-
Gaat niet super hard maar begin is er....Comment
-
FototjeComment
-
Hallo we zijn er weer ik heb weer een paar fototjee van de dames gemaakt ze ruiken goed en beginnen mooi teworden boven in begint het al wat teworden en onderin iets kleinere topjes bij de een , de ander iets meer top aan de onderkant maar blijft nog wat aan de kleine kant plantje is iets kleiner.maar de geur is sterk ....Comment
-




Comment