mijn eerste binnen kweek onder led

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mcmetald
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 254

    #91
    Ze staan nu week of vier in de bloei dus nu nog zes weken.....​​​​

    Comment

    • mcmetald
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2016
      • 254

      #92
      Ja weer een weekje verder....Ze beginnen een beetje schuin tehangen,dus worden beetje zwaar .Denk dat ik ze vast moet zetten voordat ze omvallen
      ​​​​ om dat ze dunne stammetjes hebben en een beetje lang zijn. ze krijgen al best wat gewicht in de top en de zij takken ook .....

      Comment

      • mcmetald
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 254

        #93
        Hier een fototje
        Attached Files

        Comment

        • mcmetald
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2016
          • 254

          #94
          En de tweede
          Attached Files

          Comment

          • mcmetald
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2016
            • 254

            #95
            En ze zijn goed wit en ruiken heel sterk... Jammie jammie​​​​​

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #96
              Op je foto's is goed te zien waarom een gewone latex-witte-muur beter is dan isolatiefolie

              Vastzetten kan eventueel met stokjes, maar da's best gevaarlijk, ivm je ogen enzo.
              Als je een paar meter dun elastiek haalt kun je ze bijv. ook aan het plafond vastzetten.
              Of een stuk draad met aan het eind een elastiekje bijv, er zijn zoveel oplossingen.

              Yeah, JD heeft helaas de geur-addon nog niet geïnstalleerd.
              Die zal goed ruiken
              Nog even op je handen zitten eh, ze moeten nog eens zo dik worden, minstens.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • mcmetald
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2016
                • 254

                #97
                Ja is dat echt zo dat wit kalk beter is als folie ,maar waarom zie je in kweektenten alleenmaar van dat soort folie ?. Ik heb ze vast gezet met vis draad .......En idd je zou ze moeten ruiken is echt super lekker.... maar ik heb nog wel vier weken geduld ......

                Comment

                • mafferd
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 1709

                  #98
                  Op wietforum hebben ze dit toch al wat keren getest en daar kwam folie toch beter uit de test als witkalk? Witkalk zou meer difusse licht afgeven waardoor het lijkt dat het beter reflecteert. Witkalk lijkt helderder maar er kwam minder licht op de planten terecht, thans zo heb ik het begrepen.




                  Luxe probleem als die toppen te zwaar voor je planten worden Ze zien er goed uit kerel, doe lekker zo verder.

                  greetzz



                  Comment

                  • mcmetald
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2016
                    • 254

                    #99
                    Ja die indruk kreeg ik zelf ook al had eerst witte platen er tegen en dacht toen al van te weinig licht dus heb ik het verandert en nu heeft de onderkant meer licht.....ieder z'n eigen ervaring zeg maar.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #100
                      Yep, je mag denken wat je wil, die vrijheid heeft iedereen hier.
                      Ik zie hier een plant in een kast met donker grijze wanden.
                      De reflectie is minimaal, da's alleen voor ons oog dat het een beetje spiegelt en glimt.

                      Mjah, die discussie is al vaker gevoerd, daar zijn hier op JD ook topics over.
                      Beter houden we het hier bij een kweekverslag eh..
                      Doe gewoon je ding, ik maakte alleen een opmerking over wat ik op de foto's zag.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • mcmetald
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2016
                        • 254

                        #101
                        Weet en snap ik.....maar heb foliegepakt omdat ik dacht dat met die witte platen de onder kant van de plantjes geen of weinig licht kregenmet de folie is er meerof lijkt het licht meer verdeeld ik snapjou wel op de foto lijkt het net dat de onderkant geen of weinig licht heeft. Maar dat is niet zo.zal de volgende foto ook de onderkant er opzetten..maar idd is maar een kweek verslagje leer steeds meer hier daar gaat het om..

                        Comment

                        • mcmetald
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2016
                          • 254

                          #102
                          De onderkant
                          Attached Files

                          Comment

                          • mcmetald
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2016
                            • 254

                            #103
                            Nu is het zo dat ik twee lampjes erbij heb gehangen aan de achterkant en voorkant een is 2700 k 1521 Lumen 75 watt bolletje.de ander is 3000 k 100 watt .....moet me er nog in verdiepen welk ik moet hebben.....

                            Comment

                            • mcmetald
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2016
                              • 254

                              #104
                              Zo weer even een fototje ze moeten nog ongeveer twee weken,ze ruiken heel sterk en worden dikker foto komt nog telefoon is traag dus doet niet uploaden....

                              Comment

                              • mcmetald
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2016
                                • 254

                                #105
                                .........
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...