Dus toch nog gelukt .....
mijn eerste binnen kweek onder led
Collapse
X
-
Officieel nog een week maar ze blijft maar nieuwe haartjes geven,dus misschien laat ik ze nog een week langer staan...heb al twee haze stekke staan die gaan er vlak achter aan in het hokje staan nog buiten voor te groeienComment
-
Ben dus begonnen met knippen van me eerste oogst het is er tijd voor kan ze langer laten staan maar daar worden ze niet beter van denk.ik heb al twee nieuwe haze stekken staan in de voor groei waar van ik ook weer stekken van ga maken ,dus word drukke tijd maar dat verslag doe ik bij kweek verslagen denk zet nog foto er op van de. Opbrengst en de wortels van het resultaat met kweken in lange bakken....Comment
-
Heb je dan naar de kleur van de trichomen gekeken??Comment
-
Toppen zijn bruin de bladeren krullen helemaal,en hier en daar geef ze een nieuwe kelkje......de hoofd top was al gekniekt en sommige takjes ook ....ze hebben 11 weken in bloei gestaan er stond 10 weken voor dus ik dacht dat het er de tijd voor was...een is al geknipt de ander doe ik morgen.Comment
-
Die omstandigheden die je noemt kan je natuurlijk ook naar kijken, maar dat bedoel ik niet met " kijken naar je trichomes"
Hier een link, lees deze maar eens goed.: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-trichomesComment
-
O oké heb het gelezen ..........maar wat een gedoe,ik weet dat ik het goed gedaan heb ieder geval oprijden .....wiet is goed aan de THC en hoop ook cbd. geur is echt sterk door dringend,ik denk als ik ze rook dat ze erin klap als een mokerslag....maar dat merken we als ze droog is....

Comment
-
Me eerste oogst onder led is binnen,heeft lang geduurd, droog en wel
en God wat is ie stoned high knetter en de rest lekkere smaak en na smaak tis niet heel veel geworden maar genoeg voorlopig....54 gr
Attached FilesComment
-
Toch gelukt, mooi hoor!!! Ik beter dan ik had verwacht! Maar heb je nu harde toppen of wel een beetje fluffy? Eerlijk gezegd vind ik 54 gr best nog wel veel voor 2 planten en met jouw setup!!
Ben je tevreden? Zie je nog verbeter punten of vind je prima?Comment
-
Dank u ...ja de bovenste helft is vrij hard geworden daar onder is wel een beetje top vorming maar wel beetje open maar wil het geen fluf noemen ,ja oké helemaal onderin wel natuurlijk ....en ja heb nu nu 2 keer haze stekken staan heb er een afgetopt en een niet en wil toch wel iets verbeteren heb guerilla biotabs aan geschaft met guerilla juice kijken hoe dat uit pakt tis biologisch....een vooruitgang.en met licht ga ik ook nog wat doen...weet alleen niet of ik verslag hier moet doen of op wiet kweken algemeen.Comment
-
Toch nog stiekem een fotootjeComment
-
rond 200watt led is wel mooi hoor!! Kijk eens naar cob zelfbouw leds!!! \
Licht=GewichtComment




Comment