Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste binnen kweek onder led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn eerste binnen kweek onder led

    Korting op 420shop
    Ben dus met mijn eerste binnen kweek bezig volgens mij gaat het super.ze zijn nu zes tien dagen out en staan onder 125 watt led lamp heb ook een buisventilator aan geschaft voor de stank en toevoer van friseluchtik geef xe af en toe lauw water maar ga over op regen water als voeding wilde ik brandnetel gier gaan geven want me buiten planten deden het daar ook goed op (nu ga ik even proberen fototje er op tezetten)

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Wat ik mog vergat tevertellen is dat het zijn wonder skunk plantjes en staan in een zelf gemaakte kast.....
    Attached Files

    #2
    Re: mijn eerste binnen kweek onder led

    Mak ik vragen waarom je langwerpige bakken gebruikt?
    En een buisventilator zal niks voor de stank doen zolang
    er geen goede koolstof filter op zit!

    succes O.D.

    Comment


      #3
      Re: mijn eerste binnen kweek onder led

      koop een flesje bio bloei en groei
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Re: mijn eerste binnen kweek onder led

        Het is wiet voor op de vensterbank! Geniaal.
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #5
          Re: mijn eerste binnen kweek onder led

          Ik heb voor platte bakken gekozen om dat mn hokjes maar 1.50 cm hoog is heb daarom voor een soort gekozen die niet groot wordt max 100 /120cm....ik weet het niet slim maar wouw toch iets proberen en het wel een koolstof filter ophangen .een kleintje.maar is brandnete gierniet goed.

          Comment


            #6
            Re: mijn eerste binnen kweek onder led

            Moet wat heb niet zo veel hoogte 150cm en bakjen zijn toch 9.5liter

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Hokje is kompleet met filter en heb platte bakken genomen heb niet veel hoogte150cm

            Comment


              #7
              Re: mijn eerste binnen kweek onder led

              Ik wil je niet ontmoedigen, maar groeien onder 125 watt lukt wel maar bloeien is toch echt wat meer watt voor nodig. Ze zullen wel bloeien hoor, maar zal hoog waarschijnlijk pluffie toppen worden.
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #8
                Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                Oke wat adviseer je. lamp meer watt of iets erbij hangen.en hoeveel watt is dan wel goed....maar goed is de eerste keer binnen wil het zo wel een proberen en als het niks wordt dan moet ik de watt omhoog brengen....
                Last edited by mcmetald; 25 December 2016, 14:08.

                Comment


                  #9
                  Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                  Er staan maar 2 plantjes onder, dus meer heb je zeker niet nodig. Het heeft geen zin om daar een hps van 400 watt boven te hangen, dan wordt 3/4de van het licht niet gebruikt.

                  Comment


                    #10
                    Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                    A oke. zo iets dacht ik ook ....ach is de eerste keer onder led moet toch nog even uitvinden hoe het gaat enzo .tot nu toe gaat ie lekker

                    Comment


                      #11
                      Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                      Als het ni genoeg is zal je het wel merken. Bij mij staan er planten onder cobs van 50 watt. Daar kunnen er gemakkelijk 4 onder. Dus je zou zelfs toekomen met minder

                      Comment


                        #12
                        Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                        [ATTACH=CONFIG]311684[/ATTACH) foto komt nog moet nog even wennen aan de manier hoe en wat...
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                          Gewoon lekker doorgaan met je 125 watt led, zal best wel goed komen.

                          Succes.

                          verstuurd vanuit mijn kweekruimte

                          Comment


                            #14
                            Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                            Ik hoop het voor je, maar ik verwacht het niet. Wat ik al zei groeien is heel wat anders dan bloeien. In der geval ik zou voor het dubbel gaan met bloeien. Natuurlijk succes gewenst en door ervaring te krijgen, leer je het zelf wel wat allemaal gaat gebeuren en wat het beste is. Ik denk zelf persoonlijk dat deze leds verlichting niet optimaal is. Cob leds, met je de goede gebruikt zal beter werken. Over cob led is veel info te vinden.

                            Have fun
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              #15
                              Re: mijn eerste binnen kweek onder led

                              ik heb een kleine oplossing gevonden ,had nog twee lampen kappen van me oude 600 watt lampen en daar staan ze nu tussen krijgen ze toch weer wat meer licht aan de onder kant 20161227_162136.jpg 20161227_162302.jpg oja en nog even een vraag waarom gaan me foto,s er gedraaid opstaan.....helpie helpie

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              heb nog een vraag kan je autoflower aftoppen.....?

                              Comment

                              Bezig...
                              X