Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Mannetje / Vrouwtje

    Ik zou willen discussieren maar ga dit niet doen aangezien de discussie een jaar geleden al ruimschoots gevoerd is. Ik volg je niet echt wat je daar zegt maar je bent vrij om mij even je bronnen te sturen, mijn interesse is nog steeds groot bij deze kwestie.

    Greetzzz

    Comment


      #92
      Re: Mannetje / Vrouwtje

      Bronnen heb ik niet, ik spreek alleen uit eigen ervaring.
      Dat topic ga ik vast nog tegenkomen, ik kwam eigenlijk alleen even kijken naar ervaringen met, en fotootjes van, een strain.
      Maar ik hou van discussies
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #93
        Re: Mannetje / Vrouwtje

        Een topic is er helaas niet van (teveel om neer te pennen zou ik bijna zeggen ), was op de chat enkele uurtjes over gepraat geweest (of gediscussieerd of hoe je het ook wil noemen). Conclusie was dat het zeker een ingewikkelde kwestie is waar niets echt met zekerheid kan gezegd worden . Maar als je ergens mooie bronnen hebt met info mag je mij die altijd sturen

        Comment


          #94
          Re: Mannetje / Vrouwtje

          hallo ik heb een scrog met 8 orange buds, nu is sinds gisteren het geslacht verschenen na precies 7 dagen op 12/12 , er zitten 2 herma's tusse en 1 mannetje , het mannetje ga k zowiezo omleggen maar zou graag de herma's laten staan om toch niet alles weg te moeten gooien en het ook erg veel werk zou zijn om de 2 herma's eruit te gaan vissen want mn netje is bijna helemaal vol
          , is er een manier om te verhindren dat deze herma's de andere bevruchten? ik las hier ergens dat de zaadballetjes eraf knijpen met natte vingers kan helpen?

          Comment


            #95
            Re: Mannetje / Vrouwtje

            [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG][IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


            Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


            hallo, kan hier iemand met zekerheid zien of dit een mannetje of vrouwtje is?

            planten staan nog niet in bloei maar bij twee ervan zie ik deze verschijnselen..

            voorbloei zeker?


            groeten

            Comment


              #96
              Re: Mannetje / Vrouwtje

              Moeilijk te zeggen, want de foto is te ver af...
              Maar op de eerste foto zie ik een balletje op een steeltje, dus naar wat ik kan zien: een man.
              Heb je de foto's in de 1e post bekeken? Kun je het zelf gemakkelijk vaststellen.....

              Comment


                #97
                Re: Mannetje / Vrouwtje

                mijn fototoestel is plat en ligt nog thui s:p ja kheb die post gelezen, denk ook dat het een mannetje is. maar kunnen er uit die balletjes niet nog witte draadjes komen?

                Comment


                  #98
                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  ik heb fem. zaadjes besteld dus heb er nog niet echt op gelet
                  ik ga morgevroeg is kijken, maar kdenk dat ze nog te klein zijn om het te kunnen zien
                  maar dit is heel nuttig om het verschil te kunnen zien, thanks

                  Comment


                    #99
                    Re: Mannetje / Vrouwtje

                    foto is niet meer nodig, 2 duidelijke mannetjes wel nog twee andere waarvan ik hoop dat het vrouwen met dikke tieten zullen worden

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      Hallo,

                      Ik heb thuis een plantje staan waarvan ik niet precies weet wat het is.
                      Is het een herma of een man?het zaadje komt van een herma.



                      Gr Stefan

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        Geen twijfel over mogelijk: 100 % man. Maar dat had je 3 tot 4 weken geleden ook al kunnen zien.

                        Comment


                          Re: Mannetje / Vrouwtje

                          Hoe oud moet je plantje zijn om te zien of hij mannelijk of vrouwelijk is?
                          Smoke some weeeeed!!

                          Comment


                            Re: Mannetje / Vrouwtje

                            wie weet wat het precies is??
                            Attached Files
                            Last edited by anne peter; 15 June 2011, 18:24.
                            Power to the plant!

                            Comment


                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              mannetje of vrouwtje?


                              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                              Comment


                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                Ik zou 100% zekerheid willen.
                                Vrouwelijke bloei?
                                vrouwelijke bloei.jpg

                                Groetjes wamy

                                Comment

                                Bezig...
                                X