Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Mannetje / Vrouwtje

    Alle cannabis heeft een factor hermafrodiet in zich. Als je verder doet met zaad uit hermaplant wordt dat zaad steeds meer bagger.
    Ze kunnen nu nog mooi vrouwelijk zijn maar later in bloei mannelijke bloemen aanmaken als ze denkt dat ze dood gaat.

    http://www.nomercyseeds.eu/spees-met...rouwenzaad.htm

    Comment


      Re: Mannetje / Vrouwtje

      Ik raak ernstig in de war, me plantjes zijn net een week of 5 oud.

      Zie ik nu de eerste mannetje vrouwtje verschijnselen?
      2002-01-01_00-01-42.jpg
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        Re: Mannetje / Vrouwtje

        Volgens mij niet... Bedoel je die groene sprietjes bij de vertakking ?
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment


          Re: Mannetje / Vrouwtje

          Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
          Volgens mij niet... Bedoel je die groene sprietjes bij de vertakking ?
          Ja die bedoel ik. De foto laat het misschien niet zo goed zien, maar ik zie een zakje waar een haartje uit komt.
          ( het witte is knoflook en dat werkt goed is tegen spinnen )
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            Re: Mannetje / Vrouwtje

            Die sprieten hebben zowel mannen als vrouwen.. Daar ga je het niet aan zien.. Ik denk dat je het nog niet kan zien..
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              Re: Mannetje / Vrouwtje

              ik denkt dat het nog te vroeg is om dat zien. maar zo te zien heeft ze wel dorst je kan ze wat wateren denk ik
              ..first time WW and still running..

              Comment


                Re: Mannetje / Vrouwtje

                Ik zal ze een beetje water geven.

                Ik moet lachen omdat ik eerst veel te veel water gaf, en ik probeer dat dus terug te schroeven.
                De potjes zijn al een stuk lichter.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
                Die sprieten hebben zowel mannen als vrouwen.. Daar ga je het niet aan zien.. Ik denk dat je het nog niet kan zien..
                Bedankt.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  Re: Mannetje / Vrouwtje

                  tjah te veel is ook niet goed he niet te veel niet te weinig maar matig wateren.
                  af en toe heb ik daar ook last van als ik pot en darm ben xD dan slaag ik een dagje over met wateren en komt het inorde
                  ..first time WW and still running..

                  Comment


                    Mannetje / Vrouwtje

                    Even een vraag, omdat we hier een discussie hebben of het man of vrouw is. Het is een sour diesel haze autoflower regulier:
                    Wat denken jullie? Greetz, xslt66x

                    Edit: sorry voor de slechte kwaliteit foto's.. Heb geen betere camera

                    Comment


                      Re: Mannetje / Vrouwtje

                      ik vermoed dat het nog te vroeg is omdat te zeggen.
                      hoe oud is het dametje ? en of in welke stadia zit je momenteel ?
                      ..first time WW and still running..

                      Comment


                        Re: Mannetje / Vrouwtje

                        Lijkt me toch echt een dame

                        Comment


                          Mannetje / Vrouwtje

                          Vanaf 25 maart gezaaid, heb er ergens anders nog een staan en daar zie ik duidelijk haartjes.. Hier groeien meer een soort van knopjes in de nieuwe vorming van bladeren. In de oksel is niks te zien. Gr xslt66x

                          Edit: De andere staat al vanaf februari, en nu pas begint voorbloei.

                          Comment


                            Re: Mannetje / Vrouwtje

                            Voor deze ga je dus nog even geduld moeten hebben, die andere zitten inderdaad in de bloeifase, 1 keer je de pruikjes begint te zien kan je aannemen dat ze eraan begonnen zijn.

                            Comment


                              Re: Mannetje / Vrouwtje

                              zoals smowkie het al aangeeft nog even geduld hebben
                              die er nog niets te zien om 100% duidelijk te zijn.
                              ..first time WW and still running..

                              Comment


                                Re: Mannetje / Vrouwtje

                                Ik heb 3 planten. Twee zijn een 60 cm hoog en eentje is een 50 cm.

                                Wat mij opvalt, en waar me vraag over gaat, vormen / groeien de bladeren bij een mannetje of vrouwtje anders ?

                                Er zijn twee planten die er nog al mannelijk uitzien. Eentje van 50 cm zou een vrouwtje kunnen zijn.

                                Waar ik niets over vind is dat ik bij twee planten, bolletje zie waaruit nieuwe bladeren komen,die zeg maar aan de plant hangen, zoals ik dat zie bij een mannetjes plant in bloei.
                                Bij de derde plant zie ik de zelfde bolletjes, maar die zitten in de oksel op de tak.
                                De stam van deze plant is ook dikker.

                                Moet ik nou wachten met het killen van de twee mannetjes of niet ?
                                Voor zo ver ik kan zien, bloeien de planten nog niet. Dat zou ook vreemd zijn, want ze staan buiten
                                En ik lees overal dat je pas als ze bloeien, zeker weet of het mannetjes of vrouwtjes is.

                                IK ben natuurlijk vooral bang dat ik te lang wacht.

                                Het is me niet gelukt om echt duidelijke foto's te maken. Of dat aan mij of de camera ligt is nog niet helemaal duidelijk.

                                DSCF0001.jpgDSCF0005.jpgDSCF0012.jpg
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...
                                X