Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannetje / Vrouwtje

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mannetje / Vrouwtje

    Ga je er nog een verslag bij maken? Zou wel leuk zijn...

    Comment


      #32
      Re: Mannetje / Vrouwtje

      mooi voorbeeld van een hermafrodiet:
      je ziet duidenlijk de haartjes en de balletjes.

      Comment


        #33
        hier nog foto's van de verschillen

        en ik post er zelf ook nog een foto bij van mijn plant dan kan iemand nog ff kijken
        Attached Files

        Comment


          #34
          Laatste foto is gewoon een vrouwtje hoor...

          Comment


            #35
            oke dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over het geslacht

            Comment


              #36
              Help ik een Herma en vrouwtjes bij elkaar.. wat nu

              Goedemorgen allemaal,

              Ik zit met een groot vraagteken. Ik heb vorig voorjaar 2 plantjes voor mijn verjaardag gekregen. nu zijn hier 5 zaadjes vanafgekomen en deze heb ik laten uitkomen. hier van waren er 2 echte mannetjes "naar mijn idee" van wat ik van het forum heb geleerd. en er is er 1 een Hermatje geworden. en begint nu zijn meel te laten vallen. mijn grote vraag is kan ik deze Herma bij andere vrouwtjes blijven staan of moet ik hem/haar verwijderen? het zou erg jammer zijn als de andere vrouwtjes zouden gaan veranderen. Ik heb hem/haar nu maar in de woonkamer gezet voor de zekerheid.

              wie kan mij vertellen wat ik moet doen?
              wat erg gebeurd als ik hem weer terug zet bij de vrouwtjes?
              wat kan ik met een Herma? wat kan het opleveren? meer zaadjes of levert het nog wat te roken op?

              ik zal er wat foto's bij zetten van de Herma.



              Let me know at:
              Alvast bedankt.
              een mede smoker.
              Attached Files
              Last edited by Jointjedraaien; 20 June 2010, 18:53.

              Comment


                #37
                Wel als je herma stuifmeel gaat produceren zou ik hem zeker bij je vrouwtjes weghouden, want als dat stuifmeel op je vrouwtje terechtkomt, dan zal je vrouwtje zaadjes gaan vormen. Zodus: scheiden die twee! (een advocaat zal niet nodig zijn )

                grtz

                Comment


                  #38
                  Wat je ook kan doen -en dat raad ik je ten zeerste aan mocht het nog niet te laat zijn- is die balletjes (indien er niet teveel zijn) gewoon wegknippen. Mochten ze hun stuifmeel reeds aan het verliezen zijn dan is het eigenlijk al wat te laat hiervoor, zowel weghalen als wegsnijden... Ik heb de balletjes van mijn herma's rustig elke dag weggesneden (elke dag wat rondneuzen zodat je zeker bent dat -op termijn- alles weg is. Indien ze het al aan het verliezen zijn dan is er reeds een grote kans dat je toppen al wat bevrucht geraakt zijn en dat je zaad zult gaan krijgen...

                  Comment


                    #39
                    Dank je we

                    OK dat is op zich duidelijk, ik heb gelukkig geeen ventilator erbij staan anders was het drama erg groot, de andere vrouwtjes zijn nog niet klaar om bestoven te worden dus dat is denk ik een goed ding,. toch?

                    kan iemand er iets van zeggen van de foto's het is toch een Herma?
                    hij heeft best veel witte trichomen.

                    Groet een mede roker,

                    Comment


                      #40
                      Kan iemand mij laten weten of dit een mannetje of vrouwtje is

                      heb 5 planten en ben van 2 bang dat het een mannetje maar vind het niet erg duidelijk nog eigenlijk



                      First thing to grow, than you need to blow...

                      Comment


                        #41
                        heb je geen groter foto's? Foto's zijn beetje onduidelijk, maar ik zou haast denken dat die onderste een vrouwtje is.

                        grtz

                        Comment


                          #42
                          ok bedankt zal paar dagen wachten kijken of ik dan een duidelijker foto kan maken als de lamp net uit is...
                          First thing to grow, than you need to blow...

                          Comment


                            #43
                            ik heb vandaag ontdekt dat ik 2 mannetjes heb

                            Het is overduidelijk denk ik. Is er nog enige hoop voor een shemale ? :p


                            By janjanjanjanmx at 2009-02-26



                            By janjanjanjanmx at 2009-02-26
                            Last edited by KTM-Kosak; 26 February 2009, 11:51.

                            Comment


                              #44
                              ik zou dit persoonlijk niet houden, het enigste wat het kan doen is u andere vrouwtjes bevruchten. wegsmijten die handel

                              Comment


                                #45
                                Ik kan er ook niet meer van maken dan twee mannen, tenminste voor zover ik het zie

                                Greetzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X