Mijn eerste 3 planten waren niet zo goed gelukt, eigelijk echt mislukt... Was ook heel lang niet thuis en kon er dus niet echt zorg voor dragen. Heb daarna in augustus planten van een vriend overgenomen, 2 Royal Dwarfs, die waren al een stuk beter. Denk dat ik van m'n eerste 3 planten in totaal maar 15g heb afgehaald, was wel goede wiet. Van de Royal Dwarfs 10g/plant denk ik, maar deze had wel last van toprot waardoor een deel van de oogst verloren was gegaan. Heb geen idee of voeding echt zo veel effect heeft maar wou het dit jaar eens proberen. 
Hier nog wat foto's van vorig jaar, de eerste 3 zijn van de Super Criticals, de laatste 2 van Royal Dwarf:
Hier nog wat foto's van vorig jaar, de eerste 3 zijn van de Super Criticals, de laatste 2 van Royal Dwarf:


Comment