Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stikstoftekort en green sensation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stikstoftekort en green sensation

    Korting op 420shop
    Dag medegrowers,

    Ik zat verleden week met een stikstoftekort en heb dit dankzij jullie raad een beetje onder controle kunnen houden enfin dat denk ik toch. Mijn vraagje is nu dat ik volgende week mijn 4 de week bloei ga beginnen en zou nu willen weten als het schadelijk zou zijn als ik green sensation zou geven ivm stikstoftekort.
    Alvast bedankt
    Attached Files

    #2
    Op hoop van
    zegen!

    Comment


      #3
      Hoe bedoel je Ipie ?
      is het een 50 /50 kans of zou ik beter niets geven en /of nog een weekje wachten om green sensation te geven.
      Thanx

      Comment


        #4
        In green sensation zit geen stikstof
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #5
          Dat wist ik maar dacht misschien dat het ging versleten misschien door toevoeging van bloeimiddel daarom wou ik jullie mening weten
          thanx

          Comment


            #6
            Green Sensation is een additief. D.w.z. dat het niet bedoeld is om alleenstaand te gebruiken en dus steeds als toevoeging. Omdat het ontworpen is, en geadviseerd wordt, om tijdens de bloei te gebruiken, dient het dus als toevoeging op bloei-voeding.

            Conclusie: met alleen Green Sensation zal je plant 't niet redden en mogelijks zal je daardoor de reeds aanwezige verhouding van de nog resterende voeding in je bodem verstoren.

            Met andere woorden: je zou beter je planten bloei-voeding geven (die ook stuk goedkoper is dan Green Sensation) en aanvullen met die Green Sensation.
            Vergeet niet dat er in bloeivoeding ook nog steeds de nodige stikstof zit die een plant nodig heeft tijdens het bloeien. Weliswaar in een mindere verhouding relatief tot een groei-voeding.

            Dus als je niet tegen problemen wil aanlopen: bloeivoeding geven en eventueel aanvullen met Green Sensation. Bekijk vooral de site van exmember47012 voor meer details rond deze info

            En mocht ik hier uit m'n nek zitten lullen, zal exmember47012 of anderen me wel corrigeren

            Succes alvast!
            > Back to the future Haze run <

            < Kweek Down Memory Lane >

            Comment


              #7
              Big Thanx OudHollander voor de uitleg.
              De green sensation is een staaltje die ik gekregen heb dus heeft me niets gekost. Zal morgen proberen te kijken voor bloei voeding want heb er geen.
              thanx

              Comment


              #8

              zal er morgen voor kijken in de winkel in mijn buurt

              Comment


                #9
                Topic verplaatst naar het forum over voeding, omdat euh, dit over voeding gaat.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  Green Sensation zal weinig doen aan je stikstof. Het zal het niet verergeren maar zeker niet verbeteren. Omdat stikstof een essentieel bouwelement is zal het wel steeds erger worden van zichzelf. Ik raad dus aan inderdaad meer basisvoeding te geven zoals OudHollander zegt, en hierbij Green Sensation toe te voegen.

                  Comment


                    #11
                    Thanx Plagron. Dat is het gene wat ik nu doe en het blijft redelijk goed gaan. Het verslechtert niet. Heb nog een 4 tal weekjes te gaan dus hopen op een goede afloop.
                    grtz

                    ps zal deze middag nog een foto plaatsen van haar
                    Last edited by Rastabwoy; 19 September 2019, 11:05.

                    Comment


                      #12
                      Zoals belooft enkele fotos van vandaag. Ze is nu in haar 4de week bloei dus nog een 4tal weken. En dan zien we wel.Meningen zijn altijd welkom hoor
                      grtz
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X