wat voeren jullie bij ( extra )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hebriblok
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 188

    #1

    wat voeren jullie bij ( extra )

    Korting op 420shop
    ben bezig met mijn eerste kweek en geef een bloei voeding mee om de dag.

    nu het einde nadert ( nog 40 dagen ) voeren jullie nog wat extra bij ?

    hoorde nl een collega over pk1314 in de laatste weken.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Wesley pipes
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2020
    • 2512

    #2
    Welk merk gebruik je ? De topbooster daarvan is meestal een verbeterde versie van pk1314, maar je kan zelfs topbooster, bloei en pk samen geven.

    Plagron is green sensation, gs , bv. Geleerd van Remco dat je alledrie samen kan geven soms.

    Gs vanaf de 4eweek bloei tot de spoel geven.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ps ziet er goed uit he !
  • Hebriblok
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2022
    • 188

    #3
    bedankt voor de tips
    vind ze ook al lekker fijn ruiken nu nog hopen dat ze ook fijn zijn om te vapen.

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5462

      #4
      20220827_192148.jpg Alles wat ik krijgen kan.

      Comment


      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Wat vinden ze van de bong 😄 kannibalisme
    • Snuitje
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2022
      • 373

      #5
      Dacht eraan om die tabletten van jou eens te proberen, en als ze uitgewerkt beginnen te raken en de bloei begint, iets van deze er in te strooien https://www.welkoop.nl/pokon-mediter...of-1kg_1213876

      Het heeft npk van 6-8-10, dus n<p<k, wat dacht ik nodig is in de bloei. Daarnaast heeft het magnesium en ijzer toegevoegd.

      Comment

      • Monkey Man
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2021
        • 282

        #6
        Zelf gebruik ik de voedingslijn van BAC organic. In de bloei organic pk booster - organic bloom - bloom stimulator. Hoef geen ec en ph te meten met dese voeding en bij mij gaat het tot nu toe redelijk ok.

        Comment

        • Hebriblok
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2022
          • 188

          #7
          oke ik heb van die bio tablets en calmag en heb nu een busje met green sensation gekocht.

          even zien als dit effect heeft.

          Comment

          • Hebriblok
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 188

            #8
            ben benieuwd morgen komt mijn green sensation binnen.

            Comment


            • Highrider
              Highrider commented
              Editing a comment
              Mij is geleerd dat je greensensation niet met de biologische manier van kweken kan combineren.
              Mineraal zou je bio bodemleven om zeep helpen.
              Vraag me niet precies hoe het om zee wordt geholpen, want dat weet ik eigenlijk ook niet.
          • Hebriblok
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2022
            • 188

            #9
            in de omschrijving staat dat het kan:

            komt van de de site van plagron site
            Vergeleken met producten van andere merken wordt het aanwezige fosfor en kalium gemakkelijk geabsorbeerd. Beide nutriënten zijn tevens met mate gedoseerd, zodat je niet kunt over bemesten. Ook bevat Green Sensation veel sporen en micronutriënten. Hoewel het zelf geen organisch product is, is het zeer geschikt voor organische teelt, aangezien het de bodem niet aantast.

            verder kweek ik op cocus dus niet volledig bio dus ik maak me daar geen zorgen over.

            ( hoop dat ik gelijk heb ).

            Comment

            • Xplosive420
              Stoner
              Member
              • Feb 2022
              • 22

              #10
              Oorspronkelijk geplaatst door Hebriblok
              ben bezig met mijn eerste kweek en geef een bloei voeding mee om de dag.

              nu het einde nadert ( nog 40 dagen ) voeren jullie nog wat extra bij ?

              hoorde nl een collega over pk1314 in de laatste weken.
              Ik begin mijn kweek met Great White Mycorrizahe (k*t woord). Het wortelt dan echt veel sneller, en grotere wortels ook. Ik heb het nu twee keer gebruikt en heb echt het idee dat mijn planten er sneller en gezonder van groeien.

              Comment

              Bezig...