Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding per plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding per plant

    Korting op 420shop
    Hee lui,
    de beschreven hoeveelheden wat op de bus voeding staat, bijv 1:200 is dat voor 1 plant?? of moet je het verdelen over alle planten die je hebt? bijvoorbeeld ik doe 15 ml voeding in 10 liter water verdeeld over 5 planten, of over 1 plant?? Kan iemand me helpen zie allemaal cijfertjes voor me.... Thanx

    #2
    Re: voeding per plant

    vraag je het hier ook nog eens ?

    Comment


      #3
      Re: voeding per plant

      Ja maar ik weet t inmiddels

      Comment


        #4
        Re: voeding per plant

        1:200 is toch 1 deel voedding op 200 delen water?

        dus 2 lt. water = 10 ml. voeding

        10 lt. = 50 ml.

        en dan giet je een halve gieter op je plant-grond, je wacht een kwartier, en gooid er weer een halve gieter op. (zo zou ik ze water geven)

        succes ermee!!

        Comment


          #5
          Re: voeding per plant

          waarom op die manier met een kwartier tussen?

          hoeveel keer de week met voeding zou je ze water geven?

          Comment


            #6
            Re: voeding per plant

            hoe vaak per week ligt aan de voedding die je gebruikt, soort dus. bio voedding kun je veel meer van geven dan chemishe. Chemishe voedding kan je wortels verbranden. En ligt aan hoe groot je plant is, en hoe veel regen er valt.. welke temperatuur het is, hoeveel verdamt er.

            grond heeft de tijd nodig om nat te worden. daarna pas zuigd ie zich vol met water. als je 1 keer water geeft kan dat nooit genoeg zijn voor je plant. als je denkt dat je plant erg droog is, kun je in een bak lauw water, een beetje voedding doen, en daar de plant een paar uur of een nachtje in zetten. dan zuigt ie zich vol en kan ie er even tegen aan.

            Comment


              #7
              Re: voeding per plant

              Terra Vega en Terra Flores men plant is 1.80m ongeveer hoe kan ik die dan het best voeding geven

              ik geef telkens per liter 5ml voeding mee en tussen door geen voeding, hoe zou jij het doen?

              Comment


                #8

                Comment

                Bezig...
                X