Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GA-spray

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: GA-spray

    GA, zonder de 3.

    Comment


      #17
      Re: GA-spray

      GA3 dus
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #18
        Re: GA-spray

        nee
        Vraag het zelf maar een keer aan Cees.

        Comment


          #19
          Re: GA-spray

          Volgens mij zijn er van de lange reeks GA 1>17 ? Alleen 1-3 en 7 werkzaam.
          En alleen GA3 wordt wereldwijd aangeboden. Het meeste komt uit China.


          Ga er dus maar vanuit dat het gewoon GA3 met water en uitvloeiers is.

          Ook niet te lang bewaren, en dan nog in de koelkast. Want GA3 is niet erg stabiel.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #20
            Re: GA-spray

            Het is inderdaad GA3.
            Soms zetten ze die 3 er niet bij.
            Wat is hier niet duidelijk aan?
            Gibberellic acid can also influence the timing of flowering, flower gender,flower size and increase the number of flowers. If a plant is sufficientlydeveloped, premature flowering may be induced by direct application of GA3 toyoung plants. Formation of male flowers is generally promoted by concentrationsof 10 to 200 ppm, female flowers by concentrations of 200 to 300 ppm. You mayhave an increase in the number of flowers by direct application of GA3 to youngplants, at 25 ppm.
            ochja 1 allinea ... kon je net zo goed enkel die copy-pasten, de rest van het tekstje gaat enkel over zaden

            Comment


              #21
              Re: GA-spray

              dank u dank u voor alle recties
              ik ben er weer wat wijzer van geworden(ookal spreekt men elkaar tegen in dit topic)
              en ben zelf ook nog opzoek geweest maar bar weinig in t Nederlands geschreven

              hmmm dus eigenlijk ben ik te vroeg geweest want k heb 4 LSD zaadplanten! (ook 1 klein amnesia stekje erbij)
              effe afwachten of ik iets zie over n dag of 7 bij de plantjes.

              zag dat t ook bij sinaasappels wordt gebruikt om ze meer vruchtvlees te geven.
              ik heb het ook op mn peperplanten gespoten en die gaan echt hard, er zitten plots overal nieuwe pepers dus dat vind ik al een reden om het vaker te gebruiken
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: GA-spray

                elke keer als ik dit topic voorbij zie komen moet ik 2x lezen : wat? GAY-spray ? owww GA-spray
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: GA-spray

                  Waar het hart van vol is..................................
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #24
                    Re: GA-spray

                    hehe ,

                    heb me ook is een klein flesje in huis gehaald, ik zal het zelf wel merken hoe en wat.
                    nu vraag ik me dus wel af, hoelang stond het al in de shop en is het eigenljk nog wel goed.
                    er wordt nergens iets vermeld over houdbaarheid en al dan niet in de koelkast.
                    lijkt me alvast eerder een broodje aap verhaal en dat wil ik nu dus is gaan uittesten ala mythbusters
                    Als niemand al de juiste moment kan aanduiden (wat cees dus ook toegeeft zonder het expliciet te zeggen),
                    dat spreekt toch al voor zich. ofwel werkt het eender welke moment je het sproeit ofwel niet en dat kan je dus in feite ook
                    niet testen, mischien had die plant vanzichzelf wel harder gaan bloeien zonder dat je gesprayd had.
                    wie zal het zeggen? ik ga gewoon letten op een duidelijke verbetering, komt die er niet dan is het mysterie voor mij opgelost.

                    En dit goedje nog wat verdunnen dus en zo kunnen we een vrouwtje of een gedeelte ervan omtoveren in een mannetje.
                    Ben is benieuwd of daar wat van komt. 'k laat het alvast wel weten in deze thread.

                    succes en groeten.

                    Comment


                      #25
                      Re: GA-spray

                      Waarom geloof je nou niet wat ik zeg HJM? Ik ga er niet van uit dat het GA3 is, want dat is het niet. Ik heb het immers zelf gezien.
                      Het is GA zonder nummer erachter en het lost ook niet van zichzelf op in water, daar is een ander goedje voor nodig.
                      Het is ook geen hormoon maar een hormoontrigger. Daarom werkt het ook anders als het op een ander moment wordt toegepast.
                      GA3 is wel direct oplosbaar in water en ook vrij goedkoop te verkrijgen, de GA die Cees gebruikt is dat beide niet en heeft ook niet dezelfde werking.

                      Shades of Green, HJM weet wat betreft ons plantje zeer goed waar hij over praat. Een beetje respectvol reageren mag dus best.

                      cplifj, Cees heeft het juiste moment wel degelijk aangeduid, 8 dagen voor de zichtbare 2e internode bloei. Wanneer je die plant dus al een keer gekweekt hebt en je weet dat moment, kun je het prima op het juiste moment toepassen. Verder doet Cees niet aan broodje aap verhalen. Je mythbusterverhaal gaat dus ook niet echt op, want je kunt het nog altijd zelf verkloten. Waar ik met de insteek die jij erbij hebt ook niet raar van zou staan te kijken.
                      Last edited by mathijs; 19 August 2011, 03:26.

                      Comment


                        #26
                        Re: GA-spray

                        ik krijg daar bladbud van en meer vingers raar.

                        Comment


                          #27
                          Re: GA-spray

                          Als ik Cees zie spreken over oplossingen met drie cijfers achter de komma bekruipt me het gevoel dat dit geen spulletje is wat je als onervaren hobbyist zou willen gebruiken...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #28
                            Re: GA-spray

                            Het is ook bedoeld voor gevorderde kwekers.

                            Comment


                              #29
                              Re: GA-spray

                              lol mathijs,

                              en natuurlijk ziet een gevorderde kweker wat die plant over een paar dagen doet zeker?
                              bullshit heb ik in me leven al genoeg gehoord om te weten wanneer de stier zijn poepje legt hoor.
                              aangezien elke plant net als de mens anders is , juist ja, aan een dikke nek zal het sommige alvast niet mankeren.
                              mss als je jarenlang van dezelfde moeder stekken kweekt dat ja dan je plantje leert kennen.
                              ene voorspellen kan niemand, dus cees zegt 8 dagen voor het feit sproeien, alleen kan niemand 8 dagen in de toekomst kijken, dit noem ik koffiedik kijken.
                              het hoort thuis bij de astrologen en waarzeggers, hocus pocus toestanden alle tita tovenaar.
                              kom is even terug met een degelijk (wetenschapelijk) onderbouwe uitleg en dan kunnen we mischien praten.
                              En zo blijven we rond de pot draaien, ik kan het zelf verkloten omdat ik niet weet wanneer zeker? LOL man, dikke LOL.
                              Ik zal het u zeggen, Koop een LOTTERIJ TICKETJE EN MISCHIEN WIN JE DAN OOK EEN MILJOEN. das al wat dit is. daar kan ook niemand de uitslag van over
                              8 dagen voorspellen.

                              dit gezegd zijnde ga ik toch nog testen want niemand maakt mij wat wijs , ik test en zie het zelf wel, al doende leert men, als er iets te leren valt natuurlijk.

                              koste wat kost, zo ben ik.

                              groetjes en succes

                              Comment


                                #30
                                Re: GA-spray

                                Jij kunt niet lezen, ik ben er klaar mee.

                                Comment

                                Bezig...
                                X