Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

    Korting op 420shop
    nou heb ik reeds honderden verslagen en reviews en comentaren gelezen ivm met voedingen en ik geraakte er niet uit!!
    dus....heb besloten om op mn drie northernlight automatics die zeer sterk op elkaar gelijken van vormen en bloemen een test te doen

    nr 1 ga ik flora en boost al opbouwend geven (was ik reeds twee weken mee bezig)

    nr 2 ga ik flora en bloombastic geven (vandaag begonnen )(hopelijk maken die twee eerste weken niet teveel uit was toch zeer lage dosering)

    nr 3 ga ik flora en een mix van bloombastic en boost geven (vandaag ook begonnen )(enkel die bloom ng toevoegen )

    alles op een ph van 5.8

    dagelijks fototje trekken en na een week samenvattingske samenknutselen en posten

    only time will tell

    hopelijk is er een duidelijk verschil en kan ik anderen die met dezelfde vraag zitten hiermee een handje helpen

    groeten psykoaddict
    Attached Files
    LED there be light and fotosyhnteses was born

    #2
    Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

    Ben benieuwd naar de verschillen. leuk experiment.

    Comment


      #3
      Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

      Yep, natuurlijk maken die twee weken wel uit, maar ik ben benieuwd wat het gaat brengen.
      Meet je ook de EC waardes die je geeft ?

      En met flora bedoel je Terra Flores ?
      Met zo'n lage pH op aarde verwacht je geen problemen ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

        dacht het wel maar ga nu bij degene dat ik al twee weken gebruikt heb hel zachtjes opbouwen en afbouwen van het ander product
        ec waarden meet ik niet de meter staat wel ng op mn lijstje ik wou die kopen maar die kerel van de growshop vond dat geldverspilling en zei test het eerst eens zonder
        dusja hebk mar geluisterd als een verkoper al tegen zijn eigen prodcuten praat ...
        met de flores bedoelde ik canna flores
        dacht dat aangeraden grondph waarden tssn 5.5en 6.5 lag dus heb zowat tuseningenomen
        kheb steeds dezelfde voeding aan elk plantje gegeven en heb bij eentje tekenen van de claw gevonden(te hoge grond ph)2weken geleden
        dus vanaf dan ben ik van 6.0 naar 5.8 gegaan om te voorkomen dat de andere dat ook zouden krijgen en dat ene plantje heb ik dan met 5.5 3dagen gevoed(spoeld)nie te weinig maar ook nie teveel en dat is er toch mooi door aan het komen nu met dank aan montysbladproblemen oplosser

        ---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

        thanks monty kdacht zo van zo hebk nog geen verslagje tegengekomen tword tijd ervoor
        Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Ben benieuwd naar de verschillen. leuk experiment.
        LED there be light and fotosyhnteses was born

        Comment


          #5
          Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

          ok de eerste voeding van gisteren heeft vandaag geen negatieve tekenen nagelaten blaadjes en alles lijken in orde vorige keer was er meteen na en dag duidelijk teken van overvoeding(bladpuntjes verbrand) dus vandaag heel nauwlettend en regelmatig eens kijkje genomen.komt wel weer wat extra werk bij natuurlijk maar da hebk er wel voor over heb wel staafje met gegevens in de grond gestoken om later verwarring te voorkomen

          ---------- Post added at 01:08 ---------- Previous post was at 00:53 ----------

          hier ng paar fototjes boven en zijaanzicht van het hoofdtopje van elke plant bb is bloombastic&boost ab is atami bloombastic en cb is cannaboost
          anders ben je geen r..t met die fotos :p


          ---------- Post added at 01:11 ---------- Previous post was at 01:08 ----------

          [/COLOR]raar dat die fotos er nie opkomen
          Last edited by psykoaddict; 23 January 2012, 14:45. Reden: krijg de fotos er niet bij
          LED there be light and fotosyhnteses was born

          Comment


            #6
            Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

            Hou dit er even bij, dan lukt het vast wel.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

              nee wil nie lukken eb alles doorgelezen telkens ik de tekst wil aanpassen staan de fotos er weltussen druk ik op enter word het zo
              LED there be light and fotosyhnteses was born

              Comment


                #8
                Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                hey goeiedag allemaal
                vandaag nog eens lekker gevoed tot hiertoe nog steeds geen "neveneffecten"
                maar nu hebk bij me babytjes (amnesia h 19dagen) een raar plantje
                die maakt hier even 3 bladeren per internode aan het zou geen nare gevolgen hebben voor het plantje
                maar is dat zo? hopelijk nie te veel problemen met dat plantje wel mooi om zien ga straks een fotootje posten
                het zou "whorled phyllotaxy" of "Trilateral branching" moeten noemen en komt tschijnd nog voor

                mvg psyko
                LED there be light and fotosyhnteses was born

                Comment


                  #9
                  Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                  hellowhellow
                  alles goed met iedreen
                  met de experiment ladies verloopt alles vlotjes geen sporen van over of ondervoeding
                  topjes beginnen stilletjes aan beetje volume te krijgen is wel mooi om aan te zien
                  voeding nog steeds stilletjes aan opvoeren (atami) want heel voorzichtig omrekenen dat is een zeer krachtig product!!!!
                  LED there be light and fotosyhnteses was born

                  Comment


                    #10
                    Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                    heyheyheey
                    tot iertoe nog geen merkbare verschillen zichtbaar
                    spijtig genog zal ik er beetje te laat bij gesweest zijn khad al twee weken vroeger moeten beginnen
                    ga toch pics blijven nemen en mss binnen een week of twee aan elkaar plakken in n filmpje
                    mss dat we dan de verschillen zien
                    moet wel zeggen vanaf dat de bloombastic erbij gemengd is (overige planten allemaal mix boost en atami)
                    is het trichoomgehalte echt verdubbeld plant lijkt grijs te worden
                    Attached Files
                    LED there be light and fotosyhnteses was born

                    Comment


                      #11
                      Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                      asjemenou

                      die zijn goed verzorgd, en lekker veel trichomen ja.
                      ik ben vooral nog benieuwd naar eventuele smaakverschillen van de boosters.
                      bloombastic zeg je dus, kzal het flesje maar is openmaken dan

                      grtn

                      Comment


                        #12
                        Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                        bloombastic en canna boost zijn toch 2 heel verschillende artikelen.
                        bloombastic is voeding met hoge pk waarden maar cannaboost is geen voeding,enkel n middel dat de plant in staat stelt haar voeding beter op te kunnen nemen.correct me if i m wrong

                        Comment


                          #13
                          Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                          idd no corrections nescecary maar
                          toch worden ze meestal het een of het ander gebruikt
                          en beide met dezelfde eindbedoeling more yield from ya babys!!
                          dusja wou ik weten wat is het meest renderend?
                          maar zoals gezegd samen in combi niet normaal veel trich(in mijn ogen dan :p)

                          ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

                          zeker doen het was op aanraden van een aantal jd leden datk de bloombastic ook ben gaan halen
                          en ben er wel tevreden over om eerlijk te zijn
                          grtz
                          Oorspronkelijk geplaatst door cplifj View Post
                          asjemenou

                          die zijn goed verzorgd, en lekker veel trichomen ja.
                          ik ben vooral nog benieuwd naar eventuele smaakverschillen van de boosters.
                          bloombastic zeg je dus, kzal het flesje maar is openmaken dan

                          grtn
                          LED there be light and fotosyhnteses was born

                          Comment


                            #14
                            Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                            ik zelf zou dan wel benieuwd zijn naar een testje bloombastic met en zonder cannaboost.
                            zelf heb ik ook al redelijk vaak bloombastic gebruikt.met super resultaten.
                            ik volg je in ieder geval!
                            grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: canna boost vs atami bloombastic vs boost+bloombastic op 3 nl auto's

                              idd dat ben ik aan het doen
                              een plant atami alleen
                              een plant boost alleen (ale met flores ook allemaal)
                              en de andere4geef ik de atami boost mix
                              met als reden zoals u eerder vernoemde
                              het 1 een voeding is en het ander fotosynthes bevorderd
                              spijtig is er weinig verschil merkbaar behalve dan de explosie van thc (trichomen)
                              tot hiertoe was er ook te laat bij
                              en ben dan nog te onbevoegd en onbekwaam om dan al zovele taken ineens te doen
                              mrja al doende leerd men
                              LED there be light and fotosyhnteses was born

                              Comment

                              Bezig...
                              X