Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aspirine(???) !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aspirine(???) !

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag,

    Mijn klomp brak toen ik dit las. Misschien vertaal ik het wel verkeerd? Of meen ik nu echt te lezen dat aspirine voor meer bloemen zorgt bij de mannelijke plant? En wat is daarbij dan het verschil tussen man en vrouw? Bedoel ik mee, kan dit hetzelfde effect hebben op vrouwen?

    De tekst is gericht naartoe mannelijke (vrouwelijke dus, zie onder) wietplanten:

    In a general way this is similar to a sex change operation; the genetic information contains information for one sex, but the hormones which are introduced by pill or injection artificially induce physiological changes in the body, including devolpment of the other sex's sexual characteristiscs.
    Several correspondents have described the results of adding aspirin to their water. One grower used two aspirin in a gallon of water when the plants were in their third week of flowering. He said that the plants grew thousands of pollen sacs which contained fertile pollen.


    Graag uw mening.
    Last edited by Micronaut; 25 February 2012, 09:26.

    #2
    Re: Aspirine(???) !

    volgens mij is dit eerder een manier om een man naar vrouw te laten herma-en
    maar weet niet of er in asperine hormonen zitten hoor?
    beter ff heel de tekst geven dan hehe

    Comment


      #3
      Re: Aspirine(???) !

      Weet je Smokeykev, ik denk dat je gelijk hebt
      Beter dus niet aan vrouwelijke planten geven als je geen herma's wilt

      Comment


        #4
        Re: Aspirine(???) !

        kweni, mijn vrouw neemt het ook wel is en die heeft nog geen baard of ballen dus ...

        Comment


          #5
          Re: Aspirine(???) !

          ik denk dat het fout is, acetylsalicilzuur in sterke verduning (1 aspirine op 10 liter water) gaat enkel het afweersysteem van de plant stimuleren met meer trichomen tot gevolg.
          een sexchange zal je er niet van krijgen, het is tevens een van de hoofdingredienten van bud factor x van advanced nutrients naast onder andere chitine (bestanddeel van insecten en kreeftachtige exoskeleten, ook hier reageert de plant op door de afweer te verhogen).

          meer hierover kan je terugvinden onder Systemic Acquired Resistance.

          linkje : http://en.wikipedia.org/wiki/Systemi...red_resistance
          Last edited by cplifj; 20 March 2012, 06:21. Reden: toevoeging

          Comment


            #6
            Re: Aspirine(???) !

            het zal iig geen hoofdpijnwietje worden

            Comment


              #7
              Re: Aspirine(???) !

              nou, ik krijg er anders wel stevige koppijn van als ik gemalen aspirientjes in m'n stickjes flikker ...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Aspirine(???) !

                moreweed waarom heb je dat geprobeerd
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Aspirine(???) !

                  ghehehehehe ja vertel eens moreweed was je weed op?.

                  Comment


                    #10
                    Re: Aspirine(???) !

                    Ik heb iemand eens tandpasta als voeding zien geven.
                    Zelfs als het goed voor de plant zou zijn, zou ik daar nooit een stickie van roken.

                    Comment


                      #11
                      Re: Aspirine(???) !

                      Aspirine bestaat idd voor het grootste deel uit salicylzuur. Planten maken het zelf aan zeker als ze een beetje gestrest zijn (temperatuurverschillen, droogte, ...). Het speelt o.a. een rol bij de herkenning van het tmv virus.

                      Aspirine heelt ook planten

                      Wilgenbast

                      Gele vlekken

                      Afweer
                      Bron:http://www.kennislink.nl/publicaties...lt-ook-planten

                      klein weetje : Bayer bedacht de naam aspirine: a van acetyl (van Acetylsalicylzuur) en spir van de moerasspirea (de plant waaruit Bayer het salicylzuur isoleerde); -ine was toen een populair staartje voor de naam van een geneesmiddel.

                      Net voor Aspirine uitgebracht werd, had Bayer een ander zeer populair geneesmiddel op de markt : Heroine

                      Comment

                      Bezig...
                      X