Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roze korrel???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Roze korrel???

    Ik vind korrels minder. je weet nooit precies hoeveel ze hebben afgegeven en wat er nog na komt. Voor de volle grond is het wel super > in 't voorjaar vermengen met de toplaag, 'n goed buitje eroverheen en klaarkomtklara.

    Die substral werkt prima als basisvoeding, in de bloei wel P erbij. let op sporenelementen > blaadjesinspectie.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Roze korrel???

      Kzag vandaag dat ze in de aveve vloeibare voeding verkopen van hun huismerk. Eentje voor de groei en eentje voor de bloei. Aangezien mijn fles bio nova ground zo goed als leeg was toch zo maar een fles meegenomen. Kan voor 1 fles voeding geen 220 km rijden.

      Comment


        #18
        Re: Roze korrel???

        blijmoedig verder experimenteren man, respect. De sport is toch met beperkte middelen een zo lekker mogelijk rokertje te fabriceren of nie?
        maar vergeet dan niet om apart P (en K) bij te voeden, anders worden het wel heel erg kleine toppies
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Roze korrel???

          We zullen zien wat het geeft. De waarden lijken mij meer dan ok te zijn. Plantjes staan nu 4 weken in batmix, dus ik ga beginnen bijvoeden. Voor de bloei heb ek pk 13-14 en green sensation, op dat vlak zullen ze niks te kort komen.

          Comment


            #20
            Re: Roze korrel???

            Oorspronkelijk geplaatst door StevOOOhh View Post
            Ik ben eens een experimentje begonnen met low-budget in het achterhoofd maar is zeker niet mijn hoofdbezigheid Perliet geeft idd geen voeding af maar vergeleek het ermee als vorm Het grootste probleem (en dat zal je ook wel gekend hebben)is dat er hier (Belgie)geen growshops zijn zover ik weet en kan me even niet ver verplaatsen.Het is dus meer een soort van noodoplossing tot ik nog eens naar de shop kan gaan(Kga zeker niet mengen hoor) Dan maar bestellen en eens gaan zien voor de voeding die je zei,ben vooral op zoek naar PK 13/14
            Thnx again
            PEEAAACCCEEE
            Last edited by organic; 3 February 2010, 20:57.

            Comment


              #21
              Re: Roze korrel???

              Zijn de assen van mijn jointje ook goed?
              Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

              Comment


                #22
                Re: Roze korrel???

                De groeivoeding van de aveve doet het beter dan de bio nova ground
                Na een week staan de planten er feller bij bij en richten ze hun blaadjes mooi naar omhoog.

                Comment


                  #23
                  Re: Roze korrel???

                  foto's! foto's !

                  zoiets kan je alleen zeggen als de rest van de omstandigheden (en de planten) hetzelfde zijn... mijn persoonlijke mening : VET! aanpakken die "speciale joepie-joepie-supergroeibloei-hoppa-stimulatorhormoon-dinges-enzymen" industrie enzo. Ben 'n hollander : die zijn gewoon al gek ja
                  Last edited by moreweed; 9 February 2010, 01:43.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #24
                    Re: Roze korrel???

                    Ik kan foto's trekken, maar kan ze pas plaatsten tegen het einde van men kweek. (analoge spiegelreflex) Maar tis mss geen slecht idee

                    Kheb natuurlijk wel de aanbevolen hoeveelheden aangepast. Ze krijgen 6 dagen op 7 voeding ipv de aanbevolen 1 keer per week

                    Comment


                      #25
                      Re: Roze korrel???

                      goed man, hier leer je meer van dan gedachteloos de gebruiksaanwijzing van "echte" voeding te volgen, nu moet je ze wel goed in de gaten houden

                      Ik geef in de zomer ook 6op7, soms 7op7 als er veel zon-dagen zijn. "smorgens voeding, 'savonds alleen water is het dan, behalve als ik PK bijvoed : dat vervangt dan 1x gewone voeding. Is geen regel hoor, dat werkte voor de plantjes die ik toen had het beste.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X