Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oei das minder!!!! :s

Comment

Re: iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator

idd smowkie en terug juist op een moment dak dacht dat alles inorde ging komen maarja niets aan te doen grtz
      btw kheb die top waar rot in zat te drogen gelegd zonder rot dan wel en derest van de plant terug gezet onder de lamp of zou ik de gehele plant best om doen of best wachtn heb nog 9dagen te gaan grtz

Comment

gewoon afbloeien en in de gaten houden , goed bezig

greetz

Comment

ok uhuh mercie voor de reactie btw weet er iemand hoe dit komt ?ik denk dat het is door de tevele water dat doorstroomt naar de toppen ik geef een halve litr per plant mss dak ik terug 3OOml water per plant moet geven ?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik heb zojuist de power kush goed onderzocht en heb ook wat rot gevonden maar ben content want het was maar het begin geen rot aan de top maar aan zo een klein blaadje heb nu mijn afzuiging terug hoger gezet en zal de lv goed in het oog houden maar normaal zou die inorde moeten zijn ik denk ook dat ik wat teveel water heb gegeven de laatste week dus zal ik maar wat minderen en de potten goed droog laten worden grtz
          alle tips zijn welkom

Comment

Hoeveel was je lv? Rot hoor je niet zoveel bij binnenkweek... Of was de lv vrij hoog als de lamp uit is? Groeten

Comment

EEEG Peuker das kut!!
              hoopte metje mee dat goed ging komen!

Mss moet je afzuiging constant aanlaten of doe je dit al ?
              Heb je ventilatie in je hok en weetje hoeveel je luchtvochtigheid is?
              om het einde van een kweek is het best dat deze rond de 40% zit..
              In Cannarebel topics vind je een goed stuk over de watergift en rot. hier vind je de link ==> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ze-Rebel/page8

Grtz bubba
              sigpic

Comment

mercie voor de info bubba
                nee mijn afzuiging lag niet constant aan ik zal deze eens dag en nacht aanlaten en de lv in de gaten houden grtz

dag smowkie het is zoals je zei doordat de lv te hoog was wanneer de lamp uit lag grtz

Comment

probleem zal opgelost zijn peuker, dat heeft je de das beetje omgedaan, mijn afzuiging staat op het minimum en dan stijgt de LV naar 64% ofzo met lamp uit, eens ik wa verder in bloei zal zitten zet ik die afzuiger wat hoger en word het niet meer zo vochtig
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

idd peacemaker heb mijn afzuiging nu laten aan staan en de lv is rond de 45 mss nog een klein beetje zakken en ik ben er hehe
                    einde van de maand begin volgende maand achter volledige kweektent secret jardin zal wel beter verlopen denk ik hehe grtz

Comment

Tentje kopen ?
                      nice!!
                      sigpic

Comment

Voor welke maat ga je?

Comment

Ha peuker, ik ben net aangeschoven met mijn kussentje en las dat je een probleempje had waar ik ook mee te kampen heb gehad in mijn eerste kweekjes. In het begin geel en later net zoals jij hebt met de super bud, alleen witte en bruine haartjes en weinig trichomes. Hoe staat het er nu voor met die dame, ben best wel benieuwd of je weet wat er nu precies aan de hand was, want daar kan ik dan in ieder geval heel wat van leren.
                          Verder vind ik je dames er heel mooi bij staan....

Groetjes,
                          Barbamama

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                            Voor welke maat ga je?
                            dag smowkie ik denk dak ik ga voor de 90x90x180 met alles erop en eraan hehe ik zal dan meer of grotere dames kunnen zetten en zal dan een deftig kweektent hebben want die die ik nu heb is volledig zelf gemaakt grtz

dag barbamama met die sb gaat het terug beter ik heb hem paar dagen afgezonderd van de rest en juist maar water gegeven ik denk dat ik een beetje teveel groei heb gegeven en dat ze daardoor wat te veel stikstof binnen had maar ben het niet zeker ook had ze meer last van de warmte doordat ze toch een stukje groter was dan derest dusja we zullen wel zien wat ervanaf komt he grtz

Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
                            Tentje kopen ?
                            nice!!
                            yes bubba het moest er toch ooit eens van komen dus waarom nu niet hehe zal wel beter zijn denk ik en zal dan teminste al het nodige hebben geen matreaal meer uit de hubbo hehe grtz
                            Last edited by peuker; 17 October 2012, 22:06.

Comment

Goeie keus! Homebox maakt ook 100x100x180 , maar als je genoeg hebt met 90x90 kan je idd ook voor secret jardin gaan, beide goeie merken, veel succes met de aankoop ;p

Comment

mercie smowkie ik kan allesinds niet meer wachten en vanaf dat ik hem heb zal ik eens aan een nieuw topic beginnen met een paar lekkere soortjes hehe grtz

Comment

Bezig...
                                X