Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator
Re: iemand ervaring met canna terra flores + canna boost accelerator
dag bubba mijn ronde is bijna afgerond nog juist de moby dick en we zijn er grtz
haha idd smowkie internet doet wat moeilijk ik heb ondertussen de blue widow al geoost en ben die nu aan het curen de powerkush heb ik sinds vanmorgen ook geknipt en te drogen gehangen van de blue had ik een 11O gr nat en van de power 120 gr nat
de super bud doet helemaal niets ik zal die waarschijnlijk gebruiken voor hash ofzo ik weet het nog niet mss gebeurt er nog een mirakel hehe grtz
Dat ziet er dik in orde uit peuker, de bleu widow ziet er lekker compact uit.
120grammen nat - 75%(uiteindelijk drooggewicht) =120 - (120x 75 / 100) = zou een mooie 30grammen zijn, netjes peuker mooi eind gewicht allesins
Als ze al constant geen sik meer uitsteekt die super bud zou ik niet meer op hopen, koppig noemen ze dat
@bubba J mercie voor de reactie bubba de blue is idd compact de smaak is nie slecht maar je smaakt wel nog iets van de voeding ben nu nog derest aan het curen mss dat de voedingsmaak dan wat verdwijnt grtz
@audiosystemrolla mercie wi grtz
mercie smowkie ik denk maar een dag of 8 dusja ik had hem best wat vroeger beginnen spoelen of wat langer laten staan maarja het valt wel goe mee de smaak ben er content van grtz
hallo medekwekers
vandaag heb ik voor het eerst kunnen proeven van de power kush en ik moet zeggen mmmmmmmmm lekker hehe
er is geen smaak te bespeuren van voedings restjes dus het spoelen is ook goed verlopen zal nog kijken voor een foto te posten als ik de camera terug heb grtz
Comment