welke voeding gebruik jij?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #31
    Re: welke voeding gebruik jij?

    gebruik al jaren biobizz groei en bloei.planten blijven tot het eind mooi groen en worden pas geel als ik ze de laatste 10 dagen geen voeding meer geef.top max heb ik er ook wel eens bijgegeven maar vind het erg moeilijk te doseren want als je ze ook maar iets te veel geef worden je bladpuntjes geel.

    Comment

    • Amneeshigh
      Retired
      • Apr 2010
      • 1145

      #32
      Re: welke voeding gebruik jij?

      Ja voor bio is biobizz mijn favo geweest nu ken ik wel de roots van biobizz, en daar kan niemand aan tippen is gewoon weg nog steeds de beste biovoeding naar mijn mening dan .

      Greetzz GG

      Ps . mag ik weten wat je bedoel met je opmerking alien.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #33
        Re: welke voeding gebruik jij?

        Ik bedoelde er mee te zeggen dat het allemaal zo gecommercialiseerd is,toen ik er een jaartje of 20 geleden mee begon gebruikte ik guano en moest m,n pk 13 en 14 uit maastricht laten komen,geen internet alles uit een boekje,ik heb wel eens het idee dat met alle produkten en materialen die er zijn de mensen de bomen niet meer door het bos zien.

        greetz alien

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #34
          Re: welke voeding gebruik jij?

          Wat voor voeding gebruik jij alien?

          Grtz.

          Comment

          • Amneeshigh
            Retired
            • Apr 2010
            • 1145

            #35
            Re: welke voeding gebruik jij?

            Ik kweek zelf al ruim 21 jaar alien, en een beetje gelijk moet ik je wel geven , maar er is ook best wel een aardige vooruitgang in de voeding geweest en ik verbaas me echt over de Hypro, vandaar dat ik het aanraad omdat ik in de tijd echt veel geprobeerd en getest heb en toe nu toe nog never een voeding gehad heb die het zo easy zonder tekorten en geklooi met oplopen van ph en ec .

            Zo raad ik uit eigen ervaring voor bio biobizz aan maar ieder zijn ding hoor maar zie veel planten met tekorten die je niet hoef te hebben als de voeding goed is .

            Greetzz GG

            Comment

            • Mazzo
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 107

              #36
              Re: welke voeding gebruik jij?

              20 en 21 jaar kweek ervaring, wouw. Ik kan alleen zeggen dat ik 17 jaar blow ervaring heb, hahaha.
              Dan kan ik ook wel een vraag stellen denk ik.

              Wat is nou het grote verschil met Bio voeding en organische voeding, en dan bedoel ik niet waar de voeding van uit is gemaakt maar meer kweek, opbrengst en smaak gericht?

              Zijn jullie nooit betrapt in die 20 en 21 jaar door onze blauwe vrienden?

              Gr. Mazzo

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #37
                Re: welke voeding gebruik jij?

                Organische voeding (bio als ik het goed heb) is beter voor je smaak (al wordt het meeste op niet-organische voeding gekweekt naar mijn mening). De smaak zou iets beter zijn, of de opbrengst beter is valt te bediscussieren.

                Betrapt... Als je het redelijk houdt (dus niet met weetikhoeveel lampen) dan is er niet zoveel risico aan. Ze kijken vooral uit naar grote kwekers dus die vind je hier niet direct .

                Greetzzz

                Jona

                Comment

                • Mazzo
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 107

                  #38
                  Re: welke voeding gebruik jij?

                  Thanx Jona,

                  Dat is het leuke hier aan dit forum dat het allemaal hobbyisten zijn met veel en weinig ervaring, mocht je in de knoop raken dan kun je altijd om hulp vragen.

                  Het meeste heb ik toch wel gehaald door heel veel topics te lezen, echt bijna alles kan je wel vinden.

                  GR. Mazzo

                  Comment

                  • Amneeshigh
                    Retired
                    • Apr 2010
                    • 1145

                    #39
                    Re: welke voeding gebruik jij?

                    Ja is ook goed aan je planten te zien dat je je goed heb ingelezen pik.

                    Ken er niet veel die zo starten knap hoor.

                    Greetzz GG

                    Comment

                    • robster
                      Retired
                      • Mar 2010
                      • 53

                      #40
                      Re: welke voeding gebruik jij?

                      de NUMMER 1 LIJN DUS : Hypro-Hydro a&B


                      en Atami cocos a & b

                      Comment

                      • Amneeshigh
                        Retired
                        • Apr 2010
                        • 1145

                        #41
                        Re: welke voeding gebruik jij?

                        Voor mij op het moment wel rob .


                        Greetzz GG

                        Comment

                        • Jona
                          Retired
                          • Jun 2008
                          • 2797

                          #42
                          Re: welke voeding gebruik jij?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mazzo
                          Thanx Jona,

                          Dat is het leuke hier aan dit forum dat het allemaal hobbyisten zijn met veel en weinig ervaring, mocht je in de knoop raken dan kun je altijd om hulp vragen.

                          Het meeste heb ik toch wel gehaald door heel veel topics te lezen, echt bijna alles kan je wel vinden.

                          GR. Mazzo
                          Zo'n compliment doet deugd Mazzo
                          We helpen elkaar hier graag verder zolang iedereen z'n steentje bijdraagt en het een gezellige boel blijft . Kost wel wat tijd om een post in elkaar te zitten soms maar is altijd een dik plezier om mensen vooruit te helpen! We appreciƫren het ook als mensen zich wat inlezen, heb vernomen dat je dat reeds gedaan hebt. Zeker zo verderdoen, gaat helemaal goed komen

                          Comment

                          • vak410
                            Banned
                            • Apr 2010
                            • 25

                            #43
                            Re: welke voeding gebruik jij?

                            Hey,
                            Ik gebruik geen groeistimulator ik gebruik gewoon lekker koemest korrel groeid het ook goed op en als je toch groeimiddel wilt gebruiken moet je wel 2 maanden voor de bloei stoppen met middel geven anders smaakt je wiet erg gemisch.Daar doe ik het ook met koemest.
                            GR VAK410

                            Comment

                            • tumble trimmert
                              Banned
                              • Mar 2010
                              • 3610

                              #44
                              Re: welke voeding gebruik jij?

                              dat is goede schit!

                              Comment

                              • citroax
                                Banned
                                • Apr 2010
                                • 47

                                #45
                                Re: welke voeding gebruik jij?

                                Ik gebruik de plagron alga lijn.
                                Naar alle tevredenheid.

                                Comment

                                Bezig...