goede grond in belgie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • venom
    Chronic Stoner
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2008
    • 179

    #1

    goede grond in belgie ?

    Korting op 420shop
    hoi

    zijn er hier mensen van belgie die gwn hun kweekaarde in tuincenter (aveve,gamma,brico etc.etc) halen of bloemen winkel

    ik zoek namelijk een goede kweekaarde die ik in belgie kan kopen voor mijn plantjes zodat ik niet naar nl hoef te rijden .

    ik zoek dus goede stekgrond en goede bloei grond en wat jullie eventueel bijvoegen van voeding

    grtz
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Ik heb in mijn vorig kweekje aarde gekocht in de brico, het was voor varens en palmen van het merk COMPO!
    Wel tamelijk duur 3,85euro voor 10 liter.
    In de aveve en andere reguliere tuincentra verkopen ze ook tamelijk goeie universele potgrond, dit zijn potgronden met minder voedingstoffen, dus op tijd bijvoeden is dan de boodschap!
    grtz
    Last edited by westport; 27 January 2009, 17:56.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • replay
      Retired
      • Nov 2008
      • 216

      #3
      in wervik west vlaandern heb je ne growshop waar ze aarde van plagron , canna, enz verkopen . Heb daar mijn spullen gekocht . grtz

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        Waar juist?
        grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • venom
          Chronic Stoner
          420 MemberMemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 179

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door replay
          in wervik west vlaandern heb je ne growshop waar ze aarde van plagron , canna, enz verkopen . Heb daar mijn spullen gekocht . grtz
          idd waar is die winkel

          Comment

          • replay
            Retired
            • Nov 2008
            • 216

            #6
            in wervik nieuwstraat 14 .

            Comment

            • Painkiller
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 116

              #7
              interessant weetje Zal Wervik eens een bezoekje moeten brengen
              Ik heb deze kweek gewoon DCM potgrond gebruikt. Kun je normaal in alle tuincentra krijgen.
              Greetzz

              Comment

              • janleuri
                Retired
                • Oct 2008
                • 1131

                #8
                de moeite niet voor naartoe te rijden vanuit gent zuid, is 60 km terwijl growshop alien waar je zelfs zaad kan kopen maar 50 km ver is.

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door replay
                  in wervik nieuwstraat 14 .
                  Omg, Wervik? Zeg dat dan iets eerder? Hebben ze der ook meststoffen enzo? Goh, nu ik dat weet... Weegschaaltjes daar ook te verkrijgen?

                  Comment

                  • venom
                    Chronic Stoner
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Dec 2008
                    • 179

                    #10
                    hebben ze een website of zo ? wat kun je nog allemaal kopen daar ?

                    Comment

                    • replay
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 216

                      #11
                      je kan er lampen,meststoffen,aarde,stekpluggen,darkroom,afzu igers,filter,fancontroller, enz kopen . heb er mijn filter , afzuiger en fancontroller gekocht .

                      GRTZZZZZZZZ

                      Comment

                      • venom
                        Chronic Stoner
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Dec 2008
                        • 179

                        #12
                        site heb je soms nie?

                        Comment

                        • replay
                          Retired
                          • Nov 2008
                          • 216

                          #13
                          Nee ne website hebben ze niet .
                          GRTZZZZZZZZZZZZ

                          Comment

                          • venom
                            Chronic Stoner
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Dec 2008
                            • 179

                            #14
                            oke je heb pm replay

                            Comment

                            • PITcrew
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2008
                              • 378

                              #15
                              ja der is een growshop in brussel ook. zal het adres nog eens meedelen.
                              Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                              Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...