Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede grond in belgie ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    alien

    Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
    de moeite niet voor naartoe te rijden vanuit gent zuid, is 60 km terwijl growshop alien waar je zelfs zaad kan kopen maar 50 km ver is.
    Ga toch gewoon naar de alien daar heb je alle info een leuke bediening,en drink je nog een lekker pot koffie ook!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
      ja der is een growshop in brussel ook. zal het adres nog eens meedelen.
      47 rue Elise
      1050 IXELLES
      Belgique

      Als iemand beslist daar naartoe te gaan laat mij dan iets weten, das dicht bij mijn deur en kben er nog nooit geweest .

      Comment


        #18
        brussel is weer wat verder he

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
          47 rue Elise
          1050 IXELLES
          Belgique

          Als iemand beslist daar naartoe te gaan laat mij dan iets weten, das dicht bij mijn deur en kben er nog nooit geweest .

          Daar wil ik wel eens langskomen
          dat is de blow-vriendelijkste buurt van Brussel

          Comment


            #20
            Ben net eens naar die winkel in Wervik geweest. Het is niet zo moeilijk te vinden. Je doet er best geld mee, want je kan niet met bankcontact betalen. Neem ook een woordje frans mee
            Ik kreeg er ook enkele freebies bij waaronder een flesopener van plagron
            openingsuren: 10 h - 12 h ; 14h - 19 h
            Last edited by Painkiller; 17 January 2009, 19:32.
            Greetzz

            Comment


              #21
              ik ga ook eens gaan naar die winkel, ik kan wel geen frans ik lol
              is die winkel soms de zondag open ?
              Last edited by venom; 17 January 2009, 21:29.

              Comment


                #22
                of het ook zondag open is weet ik niet zeker.
                Mijn frans is ook niet mijn beste kant, kheb gewoon getoond wa dak moest hebben
                Greetzz

                Comment


                  #23
                  ja da ga ik ook wss moeten doen hehe tonen wat ik wil

                  Comment


                    #24
                    Wel ik ga zeker deze dagen naar daar en gelukkig spreekt mijn maatje en mijn vrouw vloeiend frans dus zal hem eens wat uitvragen is hier niet zo ver van. nogmaals bedankt en we moeten eens een rubriek maken van growshops in belgie want daar vind je toch nog niet op het forum of heb ik dat mis?

                    Comment


                      #25
                      haha Orias we zouden beter samen gaan dan kunnen ze vertalen voor ik ook hehe

                      Comment


                        #26
                        lol orias ben zeer benieuwd naar de uitslagen van je vragen contest LOL
                        http://www.youtube.com/watch?v=WPKfaw20xMo

                        Comment


                          #27
                          Kwist dat er een growshop was in antwerpen, maar die is gesloten.
                          Als ge frans moet praten dan blijf ik thuis. Das tegen mijn principes.
                          En ik werd goed onthaald in Landpoortgraaf, voor die paar keer per jaar da'k in de growshop moet zijn...

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Das tegen mijn principes.
                            Beo,


                            Ik heb ook die principes.
                            Niettemin, je bent daar in een heel leuke buurt, vlamingen en walen, negers en chinezen zijn daar vrienden.

                            Comment


                              #29
                              In een ideale maatschappij zou ik nederlands kunnen praten tegen walen en walen frans tegen mij. Dat laatste is al het geval, ik versta vrij goed frans. Omgekeerd vrees ik een beetje da'k vies bekeken word.
                              En was het niet in Wervik dat ze frans praatten of verstond ik dat verkeerd? Brussel ok, maar Wervik, das West-Vlaanderen.

                              Comment


                                #30
                                Ik ga het liefst naar aliengrowshop, Lekker koffie vriendelijke uitbater etc...
                                Al moet ik 1 uur rijden, dan is het met het plezier om de shop te bezoeken!
                                grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X