goede grond in belgie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • groeienmoetenze
    Retired
    • Dec 2008
    • 36

    #16
    alien

    Oorspronkelijk geplaatst door janleuri
    de moeite niet voor naartoe te rijden vanuit gent zuid, is 60 km terwijl growshop alien waar je zelfs zaad kan kopen maar 50 km ver is.
    Ga toch gewoon naar de alien daar heb je alle info een leuke bediening,en drink je nog een lekker pot koffie ook!

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew
      ja der is een growshop in brussel ook. zal het adres nog eens meedelen.
      47 rue Elise
      1050 IXELLES
      Belgique

      Als iemand beslist daar naartoe te gaan laat mij dan iets weten, das dicht bij mijn deur en kben er nog nooit geweest .

      Comment

      • venom
        Chronic Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Dec 2008
        • 179

        #18
        brussel is weer wat verder he

        Comment

        • simplemind
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 204

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Jona
          47 rue Elise
          1050 IXELLES
          Belgique

          Als iemand beslist daar naartoe te gaan laat mij dan iets weten, das dicht bij mijn deur en kben er nog nooit geweest .

          Daar wil ik wel eens langskomen
          dat is de blow-vriendelijkste buurt van Brussel

          Comment

          • Painkiller
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 116

            #20
            Ben net eens naar die winkel in Wervik geweest. Het is niet zo moeilijk te vinden. Je doet er best geld mee, want je kan niet met bankcontact betalen. Neem ook een woordje frans mee
            Ik kreeg er ook enkele freebies bij waaronder een flesopener van plagron
            openingsuren: 10 h - 12 h ; 14h - 19 h
            Last edited by Painkiller; 17 January 2009, 18:32.
            Greetzz

            Comment

            • venom
              Chronic Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • Dec 2008
              • 179

              #21
              ik ga ook eens gaan naar die winkel, ik kan wel geen frans ik lol
              is die winkel soms de zondag open ?
              Last edited by venom; 17 January 2009, 20:29.

              Comment

              • Painkiller
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 116

                #22
                of het ook zondag open is weet ik niet zeker.
                Mijn frans is ook niet mijn beste kant, kheb gewoon getoond wa dak moest hebben
                Greetzz

                Comment

                • venom
                  Chronic Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Dec 2008
                  • 179

                  #23
                  ja da ga ik ook wss moeten doen hehe tonen wat ik wil

                  Comment

                  • o21
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 696

                    #24
                    Wel ik ga zeker deze dagen naar daar en gelukkig spreekt mijn maatje en mijn vrouw vloeiend frans dus zal hem eens wat uitvragen is hier niet zo ver van. nogmaals bedankt en we moeten eens een rubriek maken van growshops in belgie want daar vind je toch nog niet op het forum of heb ik dat mis?

                    Comment

                    • venom
                      Chronic Stoner
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Dec 2008
                      • 179

                      #25
                      haha Orias we zouden beter samen gaan dan kunnen ze vertalen voor ik ook hehe

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #26
                        lol orias ben zeer benieuwd naar de uitslagen van je vragen contest LOL

                        Comment

                        • beowulf
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2008
                          • 6495

                          #27
                          Kwist dat er een growshop was in antwerpen, maar die is gesloten.
                          Als ge frans moet praten dan blijf ik thuis. Das tegen mijn principes.
                          En ik werd goed onthaald in Landpoortgraaf, voor die paar keer per jaar da'k in de growshop moet zijn...

                          Comment

                          • simplemind
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 204

                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                            Das tegen mijn principes.
                            Beo,


                            Ik heb ook die principes.
                            Niettemin, je bent daar in een heel leuke buurt, vlamingen en walen, negers en chinezen zijn daar vrienden.

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #29
                              In een ideale maatschappij zou ik nederlands kunnen praten tegen walen en walen frans tegen mij. Dat laatste is al het geval, ik versta vrij goed frans. Omgekeerd vrees ik een beetje da'k vies bekeken word.
                              En was het niet in Wervik dat ze frans praatten of verstond ik dat verkeerd? Brussel ok, maar Wervik, das West-Vlaanderen.

                              Comment

                              • westport
                                Wicked Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Aug 2008
                                • 3847

                                #30
                                Ik ga het liefst naar aliengrowshop, Lekker koffie vriendelijke uitbater etc...
                                Al moet ik 1 uur rijden, dan is het met het plezier om de shop te bezoeken!
                                grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                                Comment

                                Bezig...