Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Simpele vraag denk ik....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Simpele vraag denk ik....

    Korting op 420shop
    Hoi Allemaal,

    Zojuist wil ik me babys voor het eerst voeding gaan geven. Altijd een mooi moment.

    Ik gebruik de Plagron BIO Lijn.

    Nu moet ik 2 ml Algra Grow per liter water doen en 1ml Power roots per Liter doen.

    Kan ik dan 1 liter water pakken en daar beide voedingen in doen. Of moet ik twee keer 1 liter water met elke liter water ze eigen voeding?

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee....

    #2
    Re: Simpele vraag denk ik....

    staat er op je voedingsschema dat je alga grow moet geven? of alleen power roots?

    Hoeveel dagen/weken zijn je plantjes? Handig om de fase te bepalen
    Last edited by mike01; 19 April 2014, 12:31.
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment


      #3
      Re: Simpele vraag denk ik....

      Welke aarde gebruik je?

      Ik vraag dat, want stel je gebruikt batmix en je gaat nu in een keer voeden, dat is dan vragen om problemen.
      Plus IK persoonlijk gebruik niet de volledig dosis.. Dadelijk is het te veel voor de plant en dan zit je met overvoeding.. En da's best k*t om kwijt te raken..
      Ik start langzaam met voeden, en gebruik dan telkens net iets meer als de vorige keer.. Kan ik zien hoe het plantje reageert.

      Niet echt antwoord op je vraag.. Maar wel iets waar je misschien rekening mee kan houden?
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Simpele vraag denk ik....

        1l water nemen en je beide producten erin doen.
        Je schema volgen.
        Rekening houden met wat smokindad hierboven aangeeft.
        grt succes verder
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment


          #5
          Re: Simpele vraag denk ik....

          Hoi Allemaal,

          Super bedankt voor de info! Ik heb inderdaad aarde met voeding gebruikt universele potgrond helaas.

          Op het voedings schema van plagron staat ook duidelijk de hoeveelheid de babys zijn nu 1 week boven de grond en moet beginnen met de halve dosering volgende week zou de hele dosering erbij mogen.

          Comment


            #6
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: Simpele vraag denk ik....

              De meeste universele grond is voor 2/4 weken.
              Houd het bladgroen in de gaten als deze lichter word dan ga je Alga grow geven.
              Neem eerst 1 ml op 1 liter water.
              Power roots mag je nu al geven deze geef ik de voorgeschreven hoeveelheid vanaf het begin en zet ze niet te nat en elke keer iets verder van de stam af water geven.
              Als je een extra toevoeging bij je water doet Sugar royal/greensensation.
              Ga dan met je Alga grow of Alga bloom iets zakken dus iets minder van geven anders ga je verbrandings verschijnselen krijgen.
              Succes

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Die zwarte tuinturf bende is niet goed.
              Normale universele potgrond kan weinig kwaad.
              Gebruikte vroeger buiten al holland potgrond ging uitstekend.

              Comment

              Bezig...
              X