Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jor74
    Expert Stoner
    • Jan 2014
    • 96

    #31
    Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

    En dan flink de zon erop...nou die groeien als kool!! lekkere kool dan!

    Comment

    • weibei
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Mar 2011
      • 302

      #32
      Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

      Ik heb zelf zo laat nog nooit verpot, maar als dit geen autoflowers zijn lijkt het me nog steeds mogelijk. Er staat immers nog een redelijke periode van groei voor de deur vooraleer de bloei der in gaat.
      De plant heeft zoveel meer voordeel met grote potten, dat een weekje verpottingsstress voor mij geen probleem vormt.
      Grote kuipen kun je zelf maken(paletten en worteldoek), of andere bakken een nieuw nut geven (cement-emmers, curver-boxen,...). Wel zorgen voor voldoende verluchting en afwatering!

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #33
        Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

        Maarre.....ze staan dus niet op groenten-enkruiden-mest van de action ?

        (dan kan ik me abbootje weghalen namelijk
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #34
          Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

          Poeh.. Ik twijfel.. Check die top. Nu nog verpotten? Kweenie 180cm hoog nu de grootste.
          Baas in eigen brein.

          Comment

          • Eclecticon
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2014
            • 2073

            #35
            Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

            45 liter 5 euro met wieltjes bij de Action haha. http://www.action.nl/100-nieuwste/op...5l-verrijdbaar
            Baas in eigen brein.

            Comment

            • weibei
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 302

              #36
              Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

              Die is al in bloei, dat wordt risky...
              Ik heb ooit eens (eerste kweek) een plant verpot door de emmer in 4 te schijven met zo'n schijfkopje op een elektrische boormachien(verticale sneden), in een curverbak die voor 1/3 gevuld was met aarde geplaatst, verder aangevuld met aarde en dan de emmer weggehaald. Maarja, das foefelen natuurlijk! Toen was ik nog niet van plan om meer dan 20g eraf te halen

              Comment

              • Eclecticon
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 2073

                #37
                Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                Ach dan gewoon iets voor volgend jaar. Goede truuk van je.. weinig stress dan. Volgend jaar gaan ze in die bakken van de action. Dan ook gemakkelijk een paar meter verschuiven waardoor ze 3-4 uur per dag meer volle zon krijgen.
                Baas in eigen brein.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #38
                  Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                  Vrees dat die wieltjes geen 45 liter aarde aankunnen.

                  Comment

                  • Eclecticon
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2014
                    • 2073

                    #39
                    Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                    Haha ja idd
                    Baas in eigen brein.

                    Comment

                    Bezig...