Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #16
    Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

    Ze staan in 12 liter potten. Waar heb je die voeding gekocht dan Cannavis? Welk tuincentrum kun je dat zelf samenstellen dan LR2? Ik wil voor die ene joint per maand best wat investeren maar de prijzen bij de bekende growshops vind ik idioot. Stront als goud verkopen. Het is een plant, geen auto.
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • JohnnyHaze
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2012
      • 912

      #17
      Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

      lokale growshop hier verkoopt ook voor 6 a7eu per flesje de plagron grow en bloom, die bedoelde ik ook ja
      Ik denk zo of je nou op zaterdag een friet met frikandel en een colatje haalt of nou een fles koopt waar je een zomer mee doet, keuzes keuzes keuzes

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #18
        Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

        Hangt er vanaf welke voedingslijnen je tuincentrum verkoopt, ik dacht dat overvecht nog weleens datsoort verpakkingen heeft. Gamma, zou kunnen, boerenbond gok ik wel. Je koopt dan gewoon de N korrels, en zo ook de P en K en sporenelementen, dan ga je gewoon op gewicht mengen. Die korrels kun je dan door je grond mengen, klaar! Of persen tot tabs en verkopen voor 20x inkoopprijs aan de growshop natuurlijk
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • Eclecticon
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 2073

          #19
          Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

          Haha.. Hier is geen growshop.
          Last edited by Eclecticon; 10 July 2014, 13:18.
          Baas in eigen brein.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #20
            Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

            Woon je op Vlieland ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Eclecticon
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 2073

              #21
              Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

              Nee maar het is gisteren al opgelost. Ze lijken er krachtiger door.
              Baas in eigen brein.

              Comment

              • Michevan
                Expert Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2014
                • 1417

                #22
                Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                Heb je de mest van de Action toegevoegd of?
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                • Eclecticon
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 2073

                  #23
                  Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                  Nee zelf goede NPK gehaald bij een tuincentrum. Niet van een sellshit4gold shop. 7 euro een kilo.
                  Baas in eigen brein.

                  Comment

                  • Michevan
                    Expert Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2014
                    • 1417

                    #24
                    Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                    Ja, dat valt inderdaad mee, veel succes!
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #25
                      Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                      Dank je
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • weibei
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2011
                        • 302

                        #26
                        Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                        Die mogen wel snel in veel grotere potten gezet worden!

                        Comment

                        • odyssee
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2011
                          • 416

                          #27
                          Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                          Koop voeding in een growschop dan ben je 100% zeker van dat het de goede voeding is.

                          En mijn ervaring is nu na twee kweekjes dat gelijk welke wietvoeding je koopt al de voeding goed is. Iedere firma doet zijn best om een top kwaliteit te leveren.

                          Mijn eerste en tweede kweek was met Plangon en nu de derde ronde van No Merry. En heb geen last van verkleurende blaadjes. Volg wel het voedingsschema met het verschil dat ik het niet dagelijks doet maar 1 dag gewoon water en andere dag de meststoffen. Doe je het dagelijks met die 2 merken heb je overvoeding zo goed zijn die producten in mijn ogen en denk de ander merken ook

                          su6 met je kweekje en je plantjes staan mooi
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                          Comment

                          • Eclecticon
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 2073

                            #28
                            Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                            Tjonge jonge weibei 40 liter kuipen/manden zag ik . Dit is 12 liter. Ik durf ze nu niet meer te verpotten. Is 12 liter zo slecht dan?
                            Baas in eigen brein.

                            Comment

                            • Eclecticon
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 2073

                              #29
                              Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                              Ik volg ook een schema Odysee. Niet als wet maar als leidraad.
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              • Gps
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2014
                                • 1988

                                #30
                                Re: Groente- en kruidenmest bij de Action voor 49 cent. Iemand ervaring mee?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekeer
                                Tjonge jonge weibei 40 liter kuipen/manden zag ik . Dit is 12 liter. Ik durf ze nu niet meer te verpotten. Is 12 liter zo slecht dan?
                                Ik ben zelf pas begonnen, maar heb al gemerkt, hoe groter de pot, des te groter de plant.

                                Ik heb 25 liter potten en de plantjes hebben in een paar weken al de bodem bereikt....
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...