Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Beste Chikong,

    25 graden in je vat zou normaal nog redelijk zijn, alhoewel 3 graden lager wel beter is. Kan je me informeren welke andere producten je toevoegt?

    Beste Avishai,
    Zoals eerder gezegd is de growmix voor ongeveer 3 weken voorbemest. Dit hangt natuurlijk af van je klimaat, de grootte van de pot tov de grootte van je plant, de soort plant, enz. Normaal gesproken wordt er niet meer overgepot na de bloeifase, en zal je dus na ongeveer 3 weken bloei moeten beginnen met onze alga of terra-bloeivoeding.

    Veel succes.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Hallo
      had een vrragje ivm plagron sugar royal.op de fles staat die mee te geven vanaf 3e week groei,maar een growshopmedewerker vertelde me sugar royal pas te geven vanaf vierde week bloei in combi met green sensation.
      iemand ervaring met sugar royal die me raad zou kunnen geven,
      mvg.

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Jezelf aan het plagronschema houden.
        Wat die growshoppipo zei zou ik je niet aanraden en Ciazz ook niet.

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          hallo,

          ik heb bladproblemen en heb als tip gekregen om eens te vragen aan jullie wat ik aan het probleem kan doen
          ik dank je alvast van harte voor uw tijd
          het probleem staat mooi uitgelegd in volgend topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...of-iets-anders
          mvg

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Best Ciaze,
            Alle problemen zijn opgelost en men planten doen het prima!!!
            Mijn water reservoir was blijkbaar toch niet volledig lichtdicht!!
            Toch bedankt voor de moeite.

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Beste Ryzla,

              ik zou je adviseren om Sugar Royal 1x per week in de bloeifase te geven, zoals op het etiket en op onze website staat uitgelegd.

              Beste Krulletje,
              als je planten 6 weken in de batmix staan, is de voeding opgebruikt. Je zal dus met de Alga Bloom zsm je planten moeten gaan voeden.

              Beste Chikong,


              ik ben blij dat je problemen zijn opgelost.

              Veel succes allemaal

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Ik heb Canna Boost , en Plagron sugar royal , kan ik dit samen gebruiken ?

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Test het eens uit en laat het ons dan weten,ikzelf denk dat het wel kan omdat je de sugar royal ook in combinatie met de green sensation moet/kunt gebruiken.

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Hej, wou gaan beginnen met een 5 planten en vroeg me af wat ik precies nodig heb, iedereen raadt me plagron aan, maar dan heb ik dus aarde, wortelgroei en vitaminen nodig om de optimale opbrengst te bereiken?

                    Bedankt voor je tijd :d

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      zakje batmix een start pakketje met terra bloom,enzymen ,terra grow,green sensation,en een powerroots.

                      klaar ben je en een beetje geluk natuurlijk

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Hey ciaze,

                        Ik heb hier Lemon Kick liggen. Ik dacht dat het eruit ging zien als verdund citroensap, maar het lijkt totaal niet op iets dat ooit uit een citroen kwam Kan je misschien meer vertellen over de specifieke inhoud? Gewoon om ff na te checken hoe het past binnen een biologisch plaatje.
                        Ik heb geprobeerd met gewoon citroensap om mijn voeding af te zuren, maar de ph-waarden waren nogal "jumperig", instabiel. Ik hoop dat Lemon Kick dit ietwat gemakkelijker maakt.

                        Grtz,
                        Bomba
                        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Dankjewel :d

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
                            zakje batmix een start pakketje met terra bloom,enzymen ,terra grow,green sensation,en een powerroots.

                            klaar ben je en een beetje geluk natuurlijk
                            Hoeveel ML per plant heb je nodig van al deze stoffen? Ik vind het nogal prijzig. Kan het niet gewoon met alleen batmix water?

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Gierigheid bedriegt de mens heeft een klant mij ooit verteld,de verhoudingen vallen mee,net als de green sensation is 1 op 1000 je betaald wel 37,50 voor 250 ml maar als je de producten die daarin zitten apart zou kopen zou je een stuk duurder uit zijn.
                              De batmix opzich bevat al veel voeding dus de terra producten heb je niet veel nodig,en natuurlijk gaat het enkel met water maar verwacht er dan niet teveel van.

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                wC zsm. x

                                Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X