Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Ok, omdat de vorige 2 rondes niet zo goed gingen moet het nu dus wel goed gaan!
    Ik ga volgende kweek terug met de Alga box werken van plagron en kweek op Allmix.

    Is het nodig van mijn ph en ec te meten? Ik heb niet veel zin om geld uit te geven aan iets dat ik dan amper zou gebruiken...
    Ik geef gewoon leidingwater trouwens.

    Grtz,
    Modest
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Neem batmix en je kunt zonder meten aan de slag.Zak light mix voor het ontkiemen.

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Zakken zijn al aangekocht, zal dus Allmix blijven.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Allmix kan ook zonder meten.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Topvoeding die plagron allmix,dikke harde toppen en heerlijk smakend wietje, time relaised opneembaar tov flesjes voeding

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Je zult bedoelen de grond? Zou tot 6 weken voorbemest zijn, maar toch geven ze Vita en Roots al vanaf week 2.

              Ik ga allesinds een van dezer ergens een PH meter halen, en volgende kweek meten.
              Ik vermoed dat de PH van m'n kraanwater zo'n 7.2 is, en dat Plagron deze niet aanpast.
              Wel geen idee van de PH waarde van de grond dan is, waarschijnlijk te hoog (gezien de tekorten).
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Neen modest,ik gebruik hun bio supermix 25l,die meng ik dan met men universiele potgrond en zo heb je ook allmix dan,voor gans de cyclus
                In nood heb ik nog batguano van nomercy en green sensation,maar die flessen gaan heel lang meegaan

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Vraagje. Als je een potgrond met 6 maanden voeding hebt (pokon), hoef je dan helemaal geeniet voeding meer te gebruiken?

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Dit is een plagron helpdesk.
                    Stel je vraag even in het juiste topic voortaan merci.
                    Denk dat de grond voor jonge plantjes te sterk is.

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Excuses. Maar toch bedankt

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Hoi!

                        Enkele vraag(jes)
                        Ik ben vrij beginnend en halsoverkop begonnen met autoflowers, waarvan ik nu zowat lees dat deze eigenlijk beter buiten staan in augustus..
                        Soit ik kweek ze momenteel binnen in een zelf voorbemeste grond (vrij risicovol heb ik nu door) maar ze doen het vrij goed..

                        Voor een volgende kweek zou ik geen af meer kiezen,
                        Maar ik zou graag een voorbemeste grond (voor tijdens de groei) gebruiken om vervolgens tijdens de bloei voeding(allin1?) bij te geven.
                        Wat raden jullie aan voor een onervaren kweker (kwestie van niet teveel te moeten meten enzo.. beetje bij beetje )
                        Via de productselector op de site... (graag een lekkere smaak, en uiteraard liefst zo'n groot mogelijke opbrengst) Maar de keuze blijft toch bij smaak.
                        maar veel of weinig? ik zou 4-5 of 6 plantjes zetten in mn box
                        En dan. is het een raadsel.. allmix? batmix? royal samen met alga bloom voor tijdens de bloei.
                        verder nog iets?

                        En mss een domme vraag maar als ik 50l bestel, voor hoeveel planten (afhankelijk van de grote van je pot uiteraard) maar ongeveer?
                        en blijft zoiets lang goed?
                        _________
                        1e kweek: Autofem BigNorthern & Autofem Nefertiti
                        2e kweek: (fem?) 6x WW

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Batmix goed uit spoelen en laten uitlekken en wat opdrogen.
                          Het zaadje/stekje plaats je in een kuiltje lightmix.Ik maak een kuiltje tot de helft van dde pot met boven wat ruimer en vul die.
                          Voedingowerroots
                          Vita race
                          Alga bloom
                          Sugar royal
                          Greensensation

                          Dit alles is zonder iets te hoeven meten.
                          Begin met 1/3 dosering bij gebruik van 1 van de bovenstaande producten.
                          Succes.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                            Batmix goed uit spoelen en laten uitlekken en wat opdrogen.
                            Het zaadje/stekje plaats je in een kuiltje lightmix.Ik maak een kuiltje tot de helft van dde pot met boven wat ruimer en vul die.
                            Voedingowerroots
                            Vita race
                            Alga bloom
                            Sugar royal
                            Greensensation

                            Dit alles is zonder iets te hoeven meten.
                            Begin met 1/3 dosering bij gebruik van 1 van de bovenstaande producten.
                            Succes.
                            Cool thx,
                            Maar dan rest mij de vraag, waar haal/bestel ik dit allemaal best? (vanuit .be)
                            En moeten bovenstaande producten allemaal? ik dacht eerst enkel de alga bloom te gebruiken... (niets moet uiteraard, weet ik wel)
                            Maar kvind het nogal veel productjes voor wat wiet te kweken.. ik wil ze wel wat bijvoeden maar niet echt met een heel leger aan drinkbussen
                            _________
                            1e kweek: Autofem BigNorthern & Autofem Nefertiti
                            2e kweek: (fem?) 6x WW

                            Comment


                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Hoi Ikaros ik doe de grond in potten en spoel ze dan en laat deze zo drogen totdat ze niet nat maar vochtig is.
                                Dan ga je de grond overzetten naar een ander pot zodat je de aarde even lekker los kan maken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X