Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Tot welke week kan je sugarroyal geven?

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Beste MWay,

      wij adviseren Sugar Royal tot 1 week voor de oogst te geven.

      Groeten

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Dankje CIAze en dit mede dankzij Plagron.
        minime 022.jpgminime 024.jpg

        had sugarroyal dacht iets te haastig besteld maar dus niet.
        De aarde Batmix algagrow/bloom,vita race,powerroots en greensensation doen hier uitstekend werk.
        Goed spul da plagron

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Best CIAze,
          Mag je met plagron hydro A&B, H2o2 toevoegen of breekt je dan belangrijke bestandsdelen af?

          Groeten

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Beste Chikong,

            onze Hydro A+B is een maximaal gechelateerde voeding, waarbij de chelaten ervoor zorgen dat de voedingstoffen nog opneembaar blijven als de omstandigheden in het substraat minder optimaaal zijn, zoals een te lage temperatuur of een foutieve pH. Waterstofperoxide (H2O2) breekt deze chelaten af, en wij adviseren dus om deze 2 producten niet te combineren.

            Groeten

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              hey caize ik gebruik de gehele plagron lijn, normaal gesproken gaat dit helemaal top! maar nu heb ik opeens dit zou jij kunnen helpen ?
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...600#post396600

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                hallo ciaze ,

                Nu kweek al al poosje met plagron lijn , nu mijn nieuwe liter fles alga bloom die ik onlangs kocht heeft niet de zelfde donker bruine kleur .
                Ik meng dit zoals gewoonlijk met water maar de kleur is totaal niet hetzelfde mijn ec waarde ook al totaal niet plus het zootje begint vlokken te maken .
                Nu mijn vraag hebben jullie iets veranderd aan alga bloom of is er iets fout met die fles ? (wat eerder mijn gedacht is fles komt van urban garden dus degelijke winkel toch .)

                Mvg Dave

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  hoi ik heb plagron growmix bij de growshop gehaald en die vertelden mij dat ik geen voeding hoef te geven voor 3 a 4 weken!
                  is dat zo? en wat als ik ze in de bloei wil zetten moet ik ze dan wel voeding gaan geven??

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    @emikoop die 3/4 weken klopt ongeacht groei of bloei.
                    Dus 2 weken groei betkent dan nog 1/2 weken bloei maar dat is een kwestie van naar het blad kijken of ze voeding nodig heeft deze worden dan wat lichter van kleur en uiteindelijk geel.
                    Maak anders een growverslag hier kun je van alle kanten geholpen worden tot een goede afloop zonder die verkooppraatjes.
                    Succes.

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Beste Mister,

                      uit de informatie die ik heb kan ik moeilijk bepalen wat het probleem is. Gezien de hoeveelheid water die je geeft zou ik denken aan een te nat substraat, en ev. een phytium besmetting.
                      Door niet recirculerend te werken, kan je al meerdere problemen voorkomen. Verder zou ik graag weten wat de pH- en Ec waardes van je drainwater zijn.

                      Mvg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Beste Mr Bullet,

                      de Alga voeding is biologisch, en kan dus na verloop van tijd bederven. Dat is waarschijnlijk bij jou aan de hand en daar kan je growshop niets aan doen. Op de fles staat een productie-code gedrukt. Als je me deze doorgeeft kan ik kijken hoe oud je fles is.

                      Mvg,

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Beste Emikoop,

                      op onze website kan je onze kweekschemas vinden, waarin af te lezen valt wanneer je welke voeding moet geven, en hoeveel.

                      mvg

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        Apart verhaal qua die alga bloom van Mr Bullet,ik ben nog niet lang genoeg open om de producten oud te laten worden,dus laat Ciaze en mij zo snel mogelijk weten wat de productie code van je fles is,dan kan ik het ook even checken bij welke groothandel ik het besteld heb,al lijkt het mij stug dat het over de datum is of dat moet binnen 6 maanden zijn dan zou het wel kunnen maar lijkt me niet.

                        BUKAKEEEEEEEEEEE

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Als je een kweekschema op plagron hun site bekijkt dan zie je dat je de volledige cyclus moet voeden.. Van wortel tot bloei fase.
                          Growmix heeft wel wat voeding er in zitten, maar wil je het hoogst haalbare, dan pak je het hele assortiment...
                          De alga grow en bloom van plagron zijn bedacht voor grond... Algen is goed!!
                          Gr. S1mple

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Beste Urban Alien en Mr Bullet,
                            het kan voorkomen, als een fles met een organisch product warm is geworden tijdens transport en/of opslag, dat het product ruim voor de houdbaarheidsdatum bederft. in dat geval zullen wij het product zonder discussie omruilen, ook als het product in de zon heeft gestaan of zo.

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Beste CIAze,

                              Ik werk met een aeroponic systeem. Men voedingsvat word na 1 dag al troebel. Heb men vat nu al 3 keer vervangen en er op gelet dat er zeker geen licht binnen kan. Ook gebruik ik D-block van canna om algen groei te voorkomen. Is deze voedingslijn gevoelig aan hogere temperaturen? Men water temperatuur loopt soms(niet altijd) op tot 25 graden. Om dit tegen te gaan leg ik in men vat plastiek spa flessen met bevroren water. weet je soms waar het probleem kan liggen?

                              dank bij voorbaat!!

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Fantastisch dat een grondleverancier de mogelijk heeft en geeft om vragen te stellen.
                                Ik gebruik na dee stekaarde de growmix van plagron. Wat ik heb begrepen hoef ik na het overpoten de eerste maand niet bij voeren met voedingstoffen Mijn vraag is in de laatste bloeifase wel?

                                Comment

                                Bezig...
                                X