Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding? wtf puur natuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding? wtf puur natuur

    Korting op 420shop
    ik zou een plantje in mijn kast willen zetten maar ik heb geen zin om voeding en speciale boden te bestellen...
    dus zit ik met de vraag :
    zijn er geen huis en keuken tips van tante kaat (:p)
    om ze toch goed te laten groeien in mijn kleerkast zonder al die dure shit te moeten kopen ??
    tnx!

    #2
    Re: voeding? wtf puur natuur

    Bij de reguliere tuinzaak koop je een fles basis voeding van circa 5 a 8 euro.
    In je potgrond zit meestal voeding voor een circa 4 tot 6 weken, staat op de verpakking. Veel succes.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: voeding? wtf puur natuur

        Natuurlijk je zou je kleren kast buiten kunnen zetten geen dure sjit nodig of voeding

        Binnen willen kweken zonder groei of bloei medium lijkt me niet echt goed gaan.
        suc6
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: voeding? wtf puur natuur

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Natuurlijk je zou je kleren kast buiten kunnen zetten geen dure sjit nodig of voeding

          Binnen willen kweken zonder groei of bloei medium lijkt me niet echt goed gaan.
          suc6
          Sluit ik me volledig bij aan.
          Uiteraard word er ook op de growmarkt gretig "gemarketeerd" en zo kom je in mijn mening idd te dure supplementen tegen, die teveel beloven, maar zonder een standaard voedingslijn zie ik het binnen ook niet goed te gaan.

          Voor de prijs hoef je het volgens mij toch niet te laten, een groei en bloei voeding, wortelstimulator en bloeistimulator pakket is echt niet te duur en essentieel voor binnenteelt als je t mij vraagt.

          Comment


            #6
            Re: voeding? wtf puur natuur

            Natuurlijk kan dat makkelijk!

            Tja, iedereen beweert het tegendeel, dus ik weet niet hoe ik dat kan ontkrachten.
            Het helpt om je gezonde verstand te gebruiken.

            De meest simpele manier om zelf aarde samen te stellen is schone grond nemen en die kun je verrijken met bv koeienmest, kalk en wormen. Die wormen moet je voor de zekerheid uit je eigen achtertuin halen. Daar kun je ook bladeren uit halen, die vooral rijk aan kalium zijn. Wiet is van nature gewend op voedingsarme bodems te groeien, dus laat je vooral niet gek maken door fabrikanten die in de behoefte aan sprookjes voorzien.

            De kunstmest die de meesten gebruiken hebben ook grote nadelen:

            "Mest of kunstmest.
            Voordelen van organische mest:
            Gelijkmatige natuurvoeding en de kans op overbemesting is daardoor minder groot.
            Nadelen: trage werking en percentage voedingsstoffen van samengestelde mest is niet precies te bepalen.
            Voordelen kunstmest:
            Snelle werking en het percentage voedingsstoffen is exact bekend.
            Nadelen:
            Eenzijdige voeding,korte termijn effect en op lange termijn desastreus voor het bodemleven. Gevaar voor overbemesting,grondwater vervuild en lastig te bewaren."

            Nog een nadeel van al die voeding is dat je er zombie wiet van krijgt.

            Comment


              #7
              Re: voeding? wtf puur natuur

              welke grond kun je het beste gebruike voor in een cementkuip?

              Comment


                #8
                Re: voeding? wtf puur natuur

                De makkelijkste manier en goed koop = koop 1 zaadje graaf een klein kuiltje zaadje er in
                water er op en wachten maar voor je het weet heb je een struik hoef je verder helemaal niks en dan ook niks tedoen alleen wachten en in Okt begin December geniet jij van je heerlijke wietje
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: voeding? wtf puur natuur

                  de voeding lijkt duur, maar dat valt reuze mee.
                  Als je maar een paar plantjes hebt staan, doe je er erg lang mee
                  En dat is toch waar we het hier over hebben???

                  Comment


                    #10
                    Re: voeding? wtf puur natuur

                    Oorspronkelijk geplaatst door bubble77 View Post
                    de voeding lijkt duur, maar dat valt reuze mee.
                    Als je maar een paar plantjes hebt staan, doe je er erg lang mee
                    En dat is toch waar we het hier over hebben???
                    iedereen zegt dat gewoon je plantje buiten in het bos in volle grond zetten slecht is (slachte oogst schimmel slechte smaak) maar dr is niets van aan!!
                    vriend van me heeft 12 planten in het bos gezet een dikke 750 g per plant afgehaald ,veeeel thc lekkere smaak en een propere high!
                    dus als je het mij vraagt lang leven buitenkweek zonder al die shit!
                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: voeding? wtf puur natuur

                      750 gram per plant , bij 12 planten, lijkt me wel heel sterk. Heb je die oogst gezien, want veel mensen verdriedubbelen hun oogst als ze erover stoeffen tegen vienden >.>

                      Comment


                        #12
                        Re: voeding? wtf puur natuur

                        en z'n wiet is niet opgegeten door eekhoorns of andere dieren?
                        wat een gelukzak :p

                        Comment


                          #13
                          Re: voeding? wtf puur natuur

                          Had die oelewapper nou maar voeding gebruikt had ie waarschijnlijk 5 kilo van 1 plant gehaald.

                          Comment


                            #14
                            Re: voeding? wtf puur natuur

                            ja indd als je ze gewoon met natuur laat groeien en bloeien is dat goed maar er zijn nu producten op de markty die echt wel helpen. Een voorbeeldje PK 13/14 vind ik heel goed voor wortelstimulator en voor bloei is da zer goed daar kan de natuur niet aan tippen;
                            grtz een wietroker is geen onruststoker

                            Comment


                              #15
                              Re: voeding? wtf puur natuur

                              Heb er hier eentje in volle grond, puur natuur.
                              En ben wel benieuwd hoe die smaken zal, nog meer benieuwd of er een gewenste impact is.
                              Ik hou die letterlijk op het randje van leven. Ze ontwikkelt wel goed, niet daarvan. Maar ze krijgt geen enkel supplement.

                              Comment

                              Bezig...
                              X