Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shooting powder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: shooting powder

waar kan ik monokalifosfaat dan kopen kan je daar een link van geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
      ziek verhaal over die voeding die gewoon heel goedkoop bij brinkman te halen is.is wel een uitkomst als de growshops dicht moeten.nu nog adres voor goede grond.iemand een idee?persoonlijk vind ik spacekees de man,dus geloof niet dat hij ze voeding daar haalt .wel lekker goedkoop als je je buitenveldje wil voeden.
      Ik zeg ook niet dat Spacekees zijn voeding daar haalt. Mocht dat wel het geval zijn dan is hij gewoon een slimme handelaar, die een goedkoop ingekocht product voor veel geld aan de man weet te brengen.

Comment

Als tuinbouw toeleverancier, adviseur en installateur voor de professionele glastuinbouw helpen we wereldwijd telers met het verbeteren van de teelt.

Of bestellen bij de Agrarische Uni, Boerenbond, Welkoop of een soortgelijke zaak.
        Ik heb het van Haifa Chemicals. maar het merk maakt niet uit. Yara maakt het ook dacht ik.
        Je kan het ook vervangen door SuperFK
        Als tuinbouw toeleverancier, adviseur en installateur voor de professionele glastuinbouw helpen we wereldwijd telers met het verbeteren van de teelt.

(hier staat ook de Fertigrow-SIL = kalimetasilicaat -kaliwaterglas- die ik gebruik als silicium meststof)

Grtz, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Het gaat daar om minerale voeding en de SJ heeft een groot gehalte biologische bestanddelen. Niet met elkaar te vergelijken dus.
          Daarnaast leek het er wel op dat je dat bedoelde, want waar ging het overgieten in een andere fles voor 8 euro dan over?
          Je kunt ook 25 kilo zakken halen met calciumnitraat, kalisalpeter, kaliumsulfaat, magnesiumsulfaat, zinksulfaat, mangaansulfaat, borax, natriummolybdaat, kopersulfaat en ijzerchelaat en daar je eigen A-B voeding mee maken en dat in flesjes doen. Dan verdien je nog veel meer aangezien die ingredienten ook vrij goedkoop zijn.
          Je betaalt in dit wereldje vaak toch meer voor producten omdat je voor tuinbouwbegrippen kleine hoeveelheden nodig hebt. Daar is dus een hele extra tak van handel door ontstaan die ook allemaal mondjes moet voeden. Niet zo raar dat het dan duurder is dan tuinbouwmateriaal bij een groothandel voor kassen bijvoorbeeld.

Comment

hoi allemaal leuk dat weer gereageerd word , ik ben net een nieuwe kweek gestart en ga eens een test doen , een aantal planten gewoon (canna) geven en een paar de laatste 4 weken shooting powder geven bovenop de cannavoeding dan wel . hebt dit wel eens op volle grond gebruikt , is zeker niet tegen gevallen kan ook aan de grond liggen

grtz

Comment

Zorg dan in ieder geval dat je de planten die je 'gewoon' voeding geeft, in ieder geval genoeg PK meegeeft. Anders is de uitkomst nog niet representatief.

Comment

Bezig...
              X