Kan ik wormenmest blijven geven in de bloeitijd?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • El Jappe
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2020
    • 57

    #1

    Voeding: Kan ik wormenmest blijven geven in de bloeitijd?

    Korting op 420shop
    High!!

    Ik ben met de meiden, 3 Zkittelz auto op de zuidkant, in de bloeifase terechtgekomen.
    Ik heb ze al die tijd wormenpercolaat, verdund 1op8, gegeven.
    Kan ik hier tijdens de bloei mee doorgaan of moet ik het nog aanvullen, voor de grote dikke cola's? Net als op de foto's..

    Grtz, El Jappe
    Last edited by El Jappe; 23 June 2020, 09:21.
    El Jappe
    Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
    3 Zkittelz auto op het zuiden.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Zolang je ze groen kunt houden hebben ze geen tekorten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • El Jappe
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2020
      • 57

      #3
      Het valt me op dat de bladeren ad basis van de twee onderste noden vergelen. Ik twijfel dus of dat door voeding komt of dat het natuurlijk gedrag is als de plant in bloei gaat.
      El Jappe
      Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
      3 Zkittelz auto op het zuiden.

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        dat zijn de oudste bladeren dus niks aan de hand
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • El Jappe
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2020
          • 57

          #5
          Dus geen tekort aan iets? Of zouten teveel?
          Ik vind het wel vroeg namelijk, ze staan nog maar net id bloei.
          Het zijn alleen de bladeren ad basis vd zijtakken. De onderste begonnen eerst en het trekt nu naar boven.
          De het kleinere blad blijft groen, totnutoe tenminste..
          Het is een egale vergeling, niet vlekkerig.
          Last edited by El Jappe; 23 June 2020, 15:24.
          El Jappe
          Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
          3 Zkittelz auto op het zuiden.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Dat kan een stikstoftekortje zijn, wormenmest heeft een lage npk waarde.
            Zoals ik zei, als ze groen blijven gaat het goed, als ze dat niet doen moet je bijvoeren.
            Brandnetelgier is hier erg geschikt voor bijvoorbeeld.
        • El Jappe
          Advanced Stoner
          Member
          • Jun 2020
          • 57

          #6
          Dank voor de tips mensen!
          Grtz, El Jappe
          El Jappe
          Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
          3 Zkittelz auto op het zuiden.

          Comment

          • El Jappe
            Advanced Stoner
            Member
            • Jun 2020
            • 57

            #7
            Ik heb ook eens de ph gemeten, met strookje. Die zat rond de 7. Die heb ik aangezuurd tot 5 รก 6.
            Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn?
            El Jappe
            Voor het eerst in 35 jaar weer een tuintje!
            3 Zkittelz auto op het zuiden.

            Comment

            Bezig...