Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wortelstimulator wanneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wortelstimulator wanneer

    Korting op 420shop
    Hey meede Dammes verwenders
    pik ben bezich met het voor kweken dat ze straks naar buiten kunnen in de volle grond in 3 ltr poten
    wanneer kan ik beginnen met Wortelstimulator ???

    #2
    Wortelstimulator geef je tijdens de zaailing fase, en dat geef je enkele weken (afhankelijk van welk merk) mee.
    Ook als je gaat overpotten geef je het nog enkele weken (2 a 3 weken) mee.

    Maar om eerlijk te zijn, heb ik begrepen, hier op JD dat het eigenlijk, niet nodig is, ik weet het niet zeker meer, maar dat had ik toendertijd dacht ik van QnQ.

    Desalniettemin veel succes

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dat beweerd Lr2, en dat telt voor grond.

      Rhizotonic kan je ook gebruiken als bladvoeding.

    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Ok thanx, heb het net ff opgezocht, en inderdaad je kan het (wist ik trouwens nog niet) ook als bladspray gebruiken.đź‘Ť

    #3
    Van week 2 tot aan de bloei lijkt mij logisch

    Comment


      #4
      IMG_2457.jpg

      18-19 (zoiets) dagen oud zonder voeding. Ik zou het laten voor wat het is.

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Maakt idd. weinig uit. Maar als je het hebt. Gewoon meegeven. Kwaad zal het niet kunnen.

      • Eurogro
        Eurogro commented
        Editing a comment
        Dat ziet er goed uit
        Welke dame is dit en wat voor grond

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Geen idee, grond van lidl. Kan vast en zeker wel is kwaad want zit normaal nogal veel fosfor in want ze voor de groei niet nodig hebben en van sommigen ligt de ph rond de 3, wat je niet zou gaan meten als je niet mineraal kweekt. Veel bladproblemen bij zaailingen zijn gerelateerd aan een teveel aan wortelstimulator.

      #5
      voor de volgende ronde misschien ook eens kijken naar het gebruik van Mycohirzea?

      Comment


        #6
        Biologische wortelstimulator van wilgentakkenthee. Maar ondervonden dat dit ook wel voeding bevat, (wss dus fosfor dan) hetgeen je net niet nodig hebt bij de aanmaak van een voedselweb indien biologisch, of tijdens mineraal in de gaten houden als gezegd.
        Ik zou bij zulk een zaken het eens proberen met een paar plantjes met en een paar plantjes zonder maar werken (voor wat het dient) zal het wel.
        Maar je vraag was wnr je ermee begint, goeie vraag wel, wss reeds bij het inwateren of zoals OldDog says.
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


          #7
          Je kan het ook aan moederplanten geven 48h voor het stekken. Zorg vooral dat je mycorrizha in je grond verwerkt en deze niet doodt met hoge EC waardes.
          Keep it simple and don’t invent with your mouth.

          Comment


            #8
            Ik zou het de laatste 2weken van de bloei toevoegen, dan zijn de wortels het kleinst. Ik snap niet dat mensen deze vragen nog beantwoorden.

            Comment

            Bezig...
            X