Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
IK gebruik al 2 jaar bat guano, ik heb er mooie planten op gehad. maar voor meer opbrengst mag je wel extra gebruiken. zoals pk13/14 of een topbooster.
En is zeker geschikt om buiten te gebruiken.
Bij bio kweken voed je de bodem ipv rechtstreeks de plant waar guano samen met wormenmest en lavameel elkaar versterken, dan streef je idd best naar een bio medium, wil niet zeggen dat het met terra ook niet zou lukken
Comment