Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant gestolen kutkutkut!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plant gestolen kutkutkut!!!

    Korting op 420shop
    geachte medekwekers,


    helaas is mijn mooie vrouw gestolen deze nacht terwijl ze nog in de groei zat en in en 20lt emmer het is raadsel maarja.
    ik ben er zo ziek van en wil dus nu graag nieuwe planten hebben
    is het nog mogelijk om deze week nog 2 autoflowers te onkiemen en neerzetten?
    uiteraard in een andere tuin.

    groeten

    #2
    Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

    Ja hoor, autoflowers wel. Voor "gewone" wietplanten is het laat, maar autoflowers kunnen altijd wel groeien (en bloeien). Of je moet ze midden in de winter poten.. dan niet natuurlijk.

    Je woont zo te zien bij mij in de buurt. Toevallig een achtertuin die in het zicht ligt? Of is er echt iemand een afgesloten tuin in gekomen?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

      Vieze gore kut pubers. Je zou ze de benen breken, en om te voorkomen dat de ziekte zich verspreid, een koperdraad om de kloten draaien.

      Je mag zo een paar planten ophalen, maar Nijmegen / Groningen is wel erg ver..................................

      Anders heb ik nog wel wat AF zaden voor je.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

        Ook meteen een cameratje ophangen. Kost eenmalig wat geld, maar rippers blijven zo wel op afstand. In mijn geval tenminste..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

          Struikeldraadje met een kruisboog.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

            Klote!
            Vorig jaar ook 2x mee gemaakt dus ik weet hoe je je voelt.
            Hoop dat je alsnog wat mag gaan oogsten!


            @HJM: ik vind het aardig van je wat je doet, wil ik gewoon even gezegd hebben

            Comment


              #7
              Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

              Koper tape tegen de slijmslakken, maar dan wel 220 er op.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                Gewoon een webcam of camera ophangen in de tuin dan laten ze het wel uit hun hoofd .. tenmiste bij mij werkt t

                Comment


                  #9
                  Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                  of een goeie waakhond erbij... idd netjes van HJM

                  Comment


                    #10
                    Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                    Kzal zegge ik heb da probleem dus ook ...

                    kzit ier nameijk me buren die zelf roken.... tzijn van die snotneuzen die als ze wa teveel gezopen hebben andermans tuin in klimme..

                    kzal zegge wat ik nu dus doe.. ik heb latten met nagels van 2 cm rond mijn tuin gelegt op kritieke plaatsen... kzal zegge ja da ga al ver maar ik moet wel.. het intreseerd me geen fck meer Nix respect hebben ze nog... kdenk wel da ze 2 keer gaan nadenken...

                    Comment


                      #11
                      Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                      @ HJM heel erg vriendelijk van je maar ik ben er zo ziek van ik weet niet eens of ik het wel wil proberen nog de angst is groot


                      @ weedy het was echt een afgesloten tuin en het ging maar om 1 plantje die ik vanuit zaad al redelijk groot had gebracht en trots op was
                      had niet verwacht dat dit zo pijn zou doen.....

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      allemaal bedankt!!!!!!

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      RIP

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      ik zou wel wat AF zaden willen hebben op een of andere manier

                      Comment


                        #12
                        Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Smokeydokey View Post
                        Kzal zegge ik heb da probleem dus ook ...

                        kzit ier nameijk me buren die zelf roken.... tzijn van die snotneuzen die als ze wa teveel gezopen hebben andermans tuin in klimme..

                        kzal zegge wat ik nu dus doe.. ik heb latten met nagels van 2 cm rond mijn tuin gelegt op kritieke plaatsen... kzal zegge ja da ga al ver maar ik moet wel.. het intreseerd me geen fck meer Nix respect hebben ze nog... kdenk wel da ze 2 keer gaan nadenken...
                        Als iemand gaat klagen dat hij/zij zich pijn deed in jouw tuin,dan gaan ze eerst moeten uitleggen wat ze daar deden.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment


                          #13
                          Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                          Camera dan kan je zelf terug zien hoe ze jou plant jatten of wil je dan bij die gasten aan de deur terug gaan je plantje op halen of de politie bellen is zo lullig ze hebben mijn cannabis plant gestolen.

                          Beter zeg je die buurjongens als ze goed op jou plantje letten da ze van jou dan een mooie top krijgen
                          Last edited by belladonna; 9 July 2013, 21:34.
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                            Altijd jammer natuurlijk. Gezien het feit dat je plant uit een gesloten tuin is gestolen, zou je denken dat het je buren kunnen zijn of andere kennissen die je over je plant vertelt hebt.. Of kan er vanuit de straat ofzo wel enigszins je tuin in gekeken worden?


                            Erg jammer dat zo'n dingen gebeuren..
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15
                              Re: Plant gestolen kutkutkut!!!

                              Innige deelneming zou er ook van onderdoor gaan...
                              Respect en moge ze branden in..

                              Comment

                              Bezig...
                              X