Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

    Zo dag 7 v/d bloei zit er zo op,
    Ze hebben gisteren voeding gehad,en dan vandaag alleen water.Ze staan allemaal in de volle bloei,en de meesten zijn nu ongeveer 70 cm hoog,hoeft voor mij ook niet hoor,er vormen zich al toppen,en de meeste hoofdtoppen staan allemaal vrijwel gelijke hoog.
    Ook de geur word steeds heftiger.Het is nog niet te duiden wat voor geur maar gewoon een algemene wietgeur.Ik vind de stank van de cheese best nog meevallen.
    Het zal nog wel toenemen de geur van de cheese.
    We gaan lekker zo door,en ik plaats om 19.00 uur wel wat foto,s.

    Comment


      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

      Zoals je weet, hou ik wel van een dagelijkse update, dus kom maar op en zet die foto's erop!
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

        Heb gisteren wat buitenteelt cheese gerookt en ik moet zeggen, viel me mee die lucht. Denk dat een indoorkweekje echter wel wat intenser is.
        Mooie spreuk trouwens!

        Comment


          Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

          Dag 7 v/d zichtbare bloei van 3 soorten,eveybody has to live together,!!!!!! why cant whe live together?
          Die planten kunnen het ook,zij passen zich aan.Daarom heb ik het ook de
          Multi Culti Grow genoemd.

          De regering moet gewoon een ieder die dat wil 5 planten toestaan.Ja 5van elke soort in mijn geval.

          Nou de foto,s van mn schatjes.

          Ik vind het snel gegaan,7 dagen v/d zichtbare bloei.
          Last edited by tuinbroek; 3 October 2014, 17:29.

          Comment


            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

            Strekken ze niet een beetje??
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

              Nee hoor gewoon veel weggediefd,en het zijn allemaal veel sativa,de lamp heeft altijd op de voorgeschreven hoogte gehangen,het zou natuurlijk wel kunnen komen omdat ze erg dicht bij elkaar staan.Maar
              ze zitten op een dikke 60 cm en zijn nu aan de hoofd top begonnen met groeien.Ik denk dat ik ook geen 15 meer gelijk
              ga poten,je komt er ook moeilijk bij.En straks steun ik de toppen wel.

              Comment


                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                Zo lekker chillen met een joint en lekker een film kijken,die lemon haze is een lekker wietje hoor,vooral nou ze al gecured is.Heerlijke high en geen bankplakker, ik geef hem een 7+.En als ik eerlijk alle info had gehad dan was daar een punt voor het correct verkopen van zaad bij gekomen.

                Comment


                  Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                  Je Lemon Haze heeft hier zojuist een 8+ gescoord!
                  Lekker rokertje Tuin, well done!!!!!
                  Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                  Comment


                    Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                    In ieder geval voldoende tuinbroek.
                    Maar correcte info is idd altijd wel verdomd handig.
                    De plant ziet er goed uit mooie vertakkingen.
                    Benieuwd naar het vervolg

                    Comment


                      Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                      Ja MWay en Mitch
                      Daar ben ik tevreden mee hoor,een perfecte 10 dat lukt lang niet altijd,maar ben blij Mitch dat het een leuke gezellige avond heeft opgeleverd,dat vind ik het belangrijkst,daar doen we het ook voor.Ik las laatst nog op de sectie kopen /verkopen/ruilen.
                      Nou bij Michevan zit je goed,wou hem net ook al die i trader rating geven,maar kreeg het niet voor elkaar,wel heb ik op de sektie verkoop,ruilen es een positief verhaal kunnen zetten.Ik dacht je leest hier alleen kommer en kwel,maar zoals wij met elkaar omgaan,
                      zal dat nooit voorkomen.Elkaar naaien voor wat zaadjes,zielig.
                      Gewoon doen wat je zegt,vinden wij normaal.
                      En nog ff over de planten,ik had toch beter minder kunnen zetten,want het is wel erg vol hoor,ik heb een keer 16 gehad,
                      maar dat was maar een soort.
                      Dus toch weer wat geleerd,ik denk dat mn volgende een scrog gaat worden,en dan es kijken hoe ik met zo weinig mogelijk planten toch een goede opbrengst kan krijgen.
                      Want met het voeden is het ook een gedoe,alle voorste planten moet ik er dan uithalen om de achterste planten ook goed te voeden,want ik giet altijd om de stam heen,en dan moet je de plant toch kunnen draaien.
                      We zitten nu op week 1 dag 1 vd bloei.En we gaan gewoon lekker door.
                      Last edited by tuinbroek; 4 October 2014, 12:50.

                      Comment


                        Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                        Nou je heb het er maar druk mee tuin , zien der wel goed uit hoor!!!!!

                        Keep it up

                        Comment


                          Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                          Yoo Tuin lijkt mij ook lastig hoor met zo veel plantjes, ik vond het met 4 al een gedoe. Haha

                          Is het geen idee om een flexibele slang op je gieter te maken of zo?

                          Maar lekkere opbrengst met weinig planten is goed haalbaar toch? Ik had mijn eerste ronde een 400gram heerlijke NLX van 4 plantjes en ook nog wat toprot dus was eigenlijk nog meer.

                          Grtz!
                          Last edited by BuTTonBaSHer; 7 October 2014, 17:15.

                          Comment


                            Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                            Het avontuur vind zijn einde ik ben gepakt ik vind het zonde want ik vond net een beetje mn weg. Na een wat moeizame start het zal een poosje kut zijn
                            Maar ik leef nog en wens jullie en vooral mway en michevan bedanken voor hun vriendschap dat heeft me heel goed gedaan.
                            Tot ooit ik weet het nu ff niet alles kwijt ook mn vorige oogst
                            Was wel niet veel maar nu zal ik eerst naar de shop moeten.

                            Comment


                              Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                              das balen voor je m8

                              sterkte
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment


                                Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia

                                Godverdomme, tuinbroek !
                                Dat vind ik heel erg voor je !
                                Heb je een idee of ze getipt zijn ?

                                Ik heb er geen woorden voor en wens je heel veel sterkte !!!
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X